Inlägg från: mytol |Visa alla inlägg
  • mytol

~* Juni Bebisar 2013 *~

Madelen21 skrev 2013-01-11 07:37:16 följande:
    jag är nätshoppingsugen åt bäbis men kanske borde vänta till effer ul men så svårt å hålla mig haha..,.
    vi får se :) får isf köpa nåt unisex :) 
    Ja med!
    Farligt å jobba natt å ha en massa tid till övers.... Jag har suttit å spanat in sidor med babykläder hela natten. Blir nog en del unisexshopping efter ul för vi ska inte ta reda på könet.
  • mytol

Jag kan oxå känna ovanför naveln, ibland känns dom riktigt högt upp när jag sitter upp och kanske med min dåliga hållning "kurar" ihop mig. På så sätt känns dom nog högre än vad dom egentligen är. Kan de vara ngt sånt för dig oxå. Just nu buffar bebis på ordentligt. Känns som om buffarna blir starkare å starkare för varje vecka. Myyyys!! Kände aldrig så här tidigt med sonen så jag känner mig lyckligt lottad denna gång.

• mytol

Madelen21: Jag kan gå in å kolla på min jobbdator. Senare ikväll å se vad jag hittade för sidor.

• mytol
    Pellefanten skrev 2013-01-11 14:45:40 följande:
    Vilken fb grupp? Vad heter den? :)

Juni bebisar 2013
  • mytol

Jag fyller 30 i april och sambon blir 33 i april. Vi har en son som fyller 4 år idag .

• mytol
    Zora skrev 2013-01-12 21:56:00 följande:
    Hmm.. Ja jag får fråga BM nästa gång. Jag tror iallafall att det datum som jag fick på RUL är det som kommer stå i min journal, eller vart dom nu skriver det. För om jag fattade det rätt skrev hon 23/5 och sen sa hon att hon skulle göra en anteckning om att jag fått ett annat datum på KUB också. Min BM får väl bestämma vad som är rimligast.

Om inte din bm tycker annat å du inte redan fått ditt moderskapsintyg så tror jag att det är det datum du fick på rul som kommer stå på moderskapsintyget som du skickar in till försäkringskassan.
  • mytol

åååhhhh, jag blir helt sjuk av att sitta å titta på bebiskläder. Har spanat in en hel del unisex kläder som hamnar på inköpslistan. Det blir nog att klicka hem alt. åka å köpa ngt direkt på torsdag efter RUL. Vi ska ju inte ta reda på kön men vill inte ha en massa liggandes hemma ifall ngt skulle vara fel.
    Jag skickade efter en liten jacka från lundmyr i storlek 50 som e såååå söt. måste fota den ngn dag å lägga in i bildtråden.
    Min sambo bara skaka på huvudet när ja visa den å sen var hans kommentar, "men den e ju inte rosa juh". Hmmm, tror att de e ngn som e lite sugen på en tjeja .
    En rosa body å ett par rosa byxor kommer iaf att inhandlas som kan tas med till bb ifaaaall de skulle bli en tjej, som jag kan kombinera med andra färger. Velar lite mellan färg å forms molnbody, köpa en grå eller en grön. Tycker båda skulle vara fina ihop med rosa byxor....

Vad tycker ni?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~