~* Juni Bebisar 2013 *~
Mitt är oxå väldigt mörkt. Även när ja torkar mig så ser man att de e lite orange. Jag kräks ju oxå en del så de låter troligt att det har med vätskan att göra.
Mitt är oxå väldigt mörkt. Även när ja torkar mig så ser man att de e lite orange. Jag kräks ju oxå en del så de låter troligt att det har med vätskan att göra.
Jag har oxå gått ner 2 kg. Men u kräks ja inte lika mkt längre så de lär nog vända snart... Vi ska inte ta reda på kön. Sparar på den överraskningen
Jag minns inte vart gränsen vårt bmi ligger på angående gluskosbelastning i mitt landsting. men det är under 34 iaf, kanske runt 30.
Jag fick göra en tidig belastning pga att jag har diabetes på båda mina sidor i släkten och min mamma har typ 2 men jag låg alldeles toppen i värdena, likaså under förra graviditeten så jag är inte orolig. Sen får jag göra en till i vecka 28. De e ju asäckligt men men....
Det är verkligen spökveckor nu som vi befinner oss i. Jag känner igen mig i de många skriver om att de sticker å kan göra lite ont i magen till å från å ibland så känner ja knappt någonting så att man oroar sig för de istället.
Min "bebismage" har oxå "försvunnit", blivit mkt mindre på bara en natt. googla som bara den men de var tydligen oxå vanligt i min vecka (16) för att tarmarna inte är lika svullna längre så att livmoderna kan sjunka in igen å de känns inte lika hårt. Vilket oxå märks på mina toalettvanor, för en vecka sen så kunde de gå en hel vecka mellan mina toabesök å de var en pina, nu funkar den som den alltid gjort igen.