~* Juni Bebisar 2013 *~
Gott nytt år till alla!
Nu är vi snart inne i januari vilket innebär att det är nedräkning till rul för många av oss, så himla spännande!!
Gott nytt år till alla!
Nu är vi snart inne i januari vilket innebär att det är nedräkning till rul för många av oss, så himla spännande!!
Diskussionen om alkohol osv tycker jag platsar i en annan tråd. Kan vi inte sluta hacka på varann och hålla oss till stöttning åt varandra. Är det ngt man inte gillar så måste man ju inte kommentera det, gå vidare.
Första dagen på det nya året gick inte riktigt som jag ville idag. Det började med en supertrevlig nyårsmiddag med tre rätters å snacks, där var allt toppen! Så toppen att de blev sent å ja kom inte isäng förrän 02:00. Klockan 05:30 ringde klockan å ja styrde mot jobbet, 45 min bilväg. Sista biten är en skogsväg som avslutas med en lång uppförsbacke, självklart glashalt idag vilket gjorde att jag gled av vägen och blev ståendes med bilen snett över vägen. De var bara å börja traska sista biten av backen å självklart så ramlar jag å slår i höften, drog till ordentligt i ljumsken oxå. Så de blev bärgare, som tur gratis å sen gå hela arbetsdan med oro att bebis inte mådde bra av fallet. På vägen hem ringde ja min vän som e bm å hon sa att på förlossningen är det bara komma för koll, no question asked om man ramlat men nu tillhör ja inte förlossningen ännu å har man ramlat på sidan så e bebisen oftast bra skyddad. Hon fråga om ja känt bebisen lika mkt idag å de tror jag. Fick rådet att gå hem å vila å känna efter. Å de e nog bara en sträckning i ljumsken. De gör inget ont i magen å bebis har snurrat runt ordentligt sen ja kom hem å la mig å vila. Men jisses vad nojjig man blir....
Jag kommer göra mitt rul i 19+2, dvs v.20. Min ultraljudsbm som såg på senaste ul:et att det var bokat tills då tyckte att det var alldeles perfekt.
Jag har oxå fått post idag.