~* Juni Bebisar 2013 *~
Gör det.
Oj vad ni skrivit medans jag varit å jobbat
Jag fryser oxå massor. Är i vecka 5,4+4. Vi kommer inte kolla kön. Man vet aldrig vad man får för förlossning, skulle de bli planerat snitt tror jag att jag vill ha kvar den spänningen. Vi har bara ett tjejnamn, Linnéa. Jag vill Noel som killnamn. Tycker de e jättesvårt å hitta ngt som passar till Vincent som vi gillar. Förslag?
Jag är oxå trög i magen, ett säkert graviditetstecken för mig
. Min första förlossning gick oxå fort, 5 tim å 23 min för å vara exakt. Behövde bara krysta i 7 min så jag gick tyvärr oxå sönder en del.
Jag vill gärna göra vul, funderar på å ringa bm imorn å se om ja kan boka ett. Jag går på en privat klinik som har mvc så där är det lättare att få det, fast man får betala 300 kr. Gjorde ett sist å de skulle vara skönt å se hjärtat slå.
Jag skulle vilja att Vincent (4 år) berättar för sina mor och farföräldrar att han ska få syskon men vi vill samtidigt inte säga ngt till honom dörren efter ul 29 nov. Men vi får väl se om de går å hålla hemligt så länge. Jag berättade för mamman på mitt jobb som oxå e arbetsledare i vår grupp i fredags å hon ringde direkt till min chef å berättade pga lite förlängning på ett vikariat osv. Sen så vet mina 3 bästa vänner. Den ena är barnmorska så det känns så himla tryggt å prata med henne. Hade önskat att mitt ul var en vecka tidigare för helgen innan ul:et så fyller min sambos systerdotter år och vi ska upp till sthlm å fira henne. Finns ju en risk att det börjat synas då.