~* Juni Bebisar 2013 *~
jag blödde under förra graviditeten, innan de kan ja aldrig minnas att ja blött näsblod mer än 1 gång när jag var väldigt sjuk.
Oj vad alla bm säger olika om järnvärdet. Min bm sa att det ska ligga över 120....
Under förra graviditeten var namnen helt självklara. Linnéa om tjej och Vincent om kille. Blev en Vincent Folke Emrik. Folke är på sambons sida och Emrik på min sida.
Sambons rubbas inte på Linnéa eftersom det var "hans" namn förra gången. Jag har Noel som favorit men de vill inte han. Melwin är ett namn vi båda gillar skarpt men har ett par vänner som har en son som heter det. Dom har sagt att de e helt ok men känns inte riktigt bra.
Sambon har föreslagit Elliott och Kevin. Elliott är väl de namn som isf börjar växa in sig lite hos mig. Men ja tänker inte släppa Noel helt...
Ååååhhh, idag slog verkligen bebissuget till ordentligt.
Jag och sonen var å hälsade på hos min gamla arbetsplats BB i norrköping å de var så kul å träffa alla gamla jobbarkompisar å slänga en blick eller två på små söta bebisar
.
Kändes så himla kul å höra alla säga att vi ses i juni då!
Åhhh, vad jag längtar nu! Jag sa att ja kommer definitivt inte vilja gå på tidig hemgång så dom får räkna med att pyssla om mig några dagar
.
Träffade en av mina favvobarnmorskor som jobbar med ultraljud, tyvärr så gick ja förbi hennes rum 5 minuter för sent
. "hade du kommit för 5 minuter sen så hade du kunna lagt dig å så hade storebror kunnat fått sett sitt syskon men nu har ja slagit av alla apparater". Nedrans oxå
.
Madelen21:
Ja, de var en nedrans otur.
Drömde inatt att min sambo inte hann komma i tid till förlossningen men däremot så jobbade min bästa vän så hon fick vara med.
Å idag frågade hur jag tänkte kring våra sambos golfresa som är varje år i slutet av maj. Svara samma som till sambon, de e ju lugnt jag har ju slutat jobba då.
men om du får bebis då?
ehhh, aaa just det!
Hon skoja å sa att de gör inget ja kan va med istället, hehe! Samma som hon sagt till sin sambo
Så nu e ja lite konfundersam.... Gick ju över 12 dagar sist.
Golfresan är 23- 26 maj, nånstans i sverige. Bf är 10 juni..... svårt.....
Jag hoppas ju att golfresan blir förlagd nånstans i närheten så att han isf kan hinna ta sig hem. Misstänker att de kan komma att gå fort då första bara tog 5 timmar. Självklart vill jag ju att han ska vara med men skulle fallet bli så att han inte hinner så vill jag ha min bästa vän där å de e upp till honom om han vill riskera att missa födseln. Jag tror innerst inne inte att de e nån fara, tror inte ja kommer få så pass mkt för tidigt å tänker inte be honom vara hemma bara för att ifall.....