Inlägg från: mytol |Visa alla inlägg
  • mytol

~* Juni Bebisar 2013 *~

sijm skrev 2013-01-03 20:30:18 följande:
    Ja det är ju det att den faktiskt har allt jag söker i en vagn.. är mest orolig över kvalitén men har iofs nära till Karlstad där återförsäljaren finns ifall det skulle hända nåt.. finns nämligen för knappt 4900:- inkl regnskydd och myggnät! Annars lutar det åt att köpa begagnat men är ju väldigt osäkert om man faktiskt kommer hitta nån man gillar.. Fats får åka och titta igen innan vi bestämmer oss! :)

Jag kan inte klaga på kvaliten. Vi använde den fram tills vår son var 1 år å 3 månader och det är inget som helst fel på den. Haft punka en gång men hade kört terräng med den på landet å lyckats få in en pinne i hjulet. Enkelt å laga. Vi köpte den för 5500:- men fick köpa till mygg och regnöverdrag så 4900:- är verkligen ett bra pris. Bra gung är det i den oxå!
  • mytol

Jag såg i bildtråden att ni diskuterade virkning och stickning. Jag har inte virkat eller stickat sen jag var liten å nu finns inte längre min mormor i livet som lärde mig. Skulle så himla gärna vilja ha en stickad eller virkad filt till bebisen.

Jag är så himla sugen på en ny skötväska oxå. Till sonen hade jag en babybjörn, en hård variant. Det var bra med fack i den men ganska tung å otymplig. Denna gången har jag fastnat för dom väskorna som inte alls ser ut som skötväskor. Finns ju mängder med olika märken men priserna, hmmm..... kanske får önska mig det i 30 års present.....     

• mytol
    Sömntutan skrev 2013-01-03 23:58:46 följande:
    Och nu en till på samma ställe och nu kunde jag tom känna den på utsidan. Förlåt att jag bombar er med meddelanden, men det känns så jäkla härligt! Den lever!!!

Underbara känsla!
    Bomba på du bara! 
  • mytol

Vad tycker ni om denna skötväska?
    I love it, dock inte priset. Är dock mkt större i verklighet än vad den ser ut på bilden å vara.

• mytol

Jobbar natt å har inget å göra så jag fördrev lite av tiden med att göra bikarbonattestet som ngn skrev om för skojs skull. Tror det visade pojke. Var väldigt nogrann, hade upp bikarbonat i en mugg å kissa i en annan å hade sen i lika del med urin å det uppstod ca 2-3 små bubblor direkt.

Ska göra rödkålstestet nån annan natt tror jag, för skojs skull. 

• mytol

Vad skönt att se att det inte är bara jag som funderar på dyrare väska, man ska ju som sagt ha den ett tag. Bilden på den jag la ut är ifrån oioi. Ska suga lite mer på den karamellen, borde nog få tillbaka en del på skatten så man kanske kan unna sig den .

• mytol
    Mjj83l skrev 2013-01-04 13:06:24 följande:
    Min favvo!!!! Blir det en tjej ska jag lätt ha denna!!! Det enda jag kommer att spendera mkt pengar på   

Den e superfin!! Mitt problem är att sambon inte e helt nöjd med att jag köper en trendig å mer girly skötväska pga att han kommer tycka att de e jobbigt å packa om den när han sen kommer ge sig ut på upptäcktsfärd med bebis.....
  • mytol
    louise1983 skrev 2013-01-04 13:29:49 följande:
    Precis så säger min sambo här också. Å det kan jag faktiskt respektera, att han också vill känna sig bekväm när han ska flänga runt med bebis och skötvästa på axeln :)

Ja, jag förstår ju honom oxå. Jag skulle själv tycka att de vore ganska jobbigt å behöva packa om den från dag till dag. Får väl kanske spara den gamla å köpa lite dubbla uppsättningar av dom saker som man nästan alltid har där i.
  • mytol

jag går på privat klinik i norrköping, östergötland, och vi får oxå betala 50 kr st. hade inga kontanter med mig på kub så fick bilden på krita så på rul måste ja komma ihåg å ta med kontanter....

• mytol

jag pratade med min bm igår eftersom jag efter mitt lilla fall i tisdags fick ont nere i höger ljumske. Misstänkte själv att de var nån sträckning eller ligamenten som fått sig en smäll men kändes ändå skönt å höra det från henne oxå.
    Hon sa att i min vecka nu, v18, så händer det oxå mkt på magfronten och livmodern växer mkt vilket gör att ligamenten inte hinner med så att man kan få ont om man reser sig för fort, gör nån vridning, nyser, ja you name it i princip .  

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~