• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mabaja

Mrs blonde: sista är inte planerad... Vi skulle satsa på en trea när barnen var blöjfria! Tji fick vi!

• Sömntutan

Tack! Man har inte riktigt greppat det än.

ÄL ~ 16 sep, BIM ~1 okt - 6:e försöket, 3:e barnet
  • Oreos
    Sömntutan skrev 2012-10-08 20:56:25 följande:
    Får jag hoppa in här? Tror bestämt att jag plussade nu i kväll.

Grattis och välkommen!
  • AlexandraViberg
    Trollbarnet skrev 2012-10-08 20:49:20 följande:
    Ja det är helt galet, sen har han inte ens telefonen med sig så han måste ringa från jobbets telefoner eller skype, sen jobbar han natt så vi har väll ca 1 timma per dag man _kanske_ kan prata. Nu de första två dagarna hördes vi inte alls förutom lite chatt på Facebook då han inte hade kommit på det med telefonen än. Haha!

Funderar på att ljuga för BM och säga att jag har ingen aning om hur långt gången jag är men tror inte jag får VUL för det :/ Fick ju inte ens när jag blödde och mådde skit.
    Hahahah jadu den där telefonen? Vad är det för uppfinning egentligen? Tycker man ringer mer sällan nu för tiden sen alla dessa sociala medier och alla andra sätt att ta kontakt! :P

Jooooo, de brukar väl ge vul då? Iallafall här! Vafan, vad bor du i för skit ställe egentligen?
    Sömntutan skrev 2012-10-08 20:56:25 följande:
    Får jag hoppa in här? Tror bestämt att jag plussade nu i kväll.

Nämen sömntuta! Fasen vad roligt! Välkommen! :D

+ efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-08 21:12:10 följande:
    Hahahah jadu den där telefonen? Vad är det för uppfinning egentligen? Tycker man ringer mer sällan nu för tiden sen alla dessa sociala medier och alla andra sätt att ta kontakt! :P

Jooooo, de brukar väl ge vul då? Iallafall här! Vafan, vad bor du i för skit ställe egentligen?

Nämen sömntuta! Fasen vad roligt! Välkommen! :D

Haha, mig blir du inte av med i första taget . Tack! Nu hoppas vi bara att bönan behagar att stanna där inne..
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-08 21:17:24 följande:

Haha, mig blir du inte av med i första taget . Tack! Nu hoppas vi bara att bönan behagar att stanna där inne..
    Haha nej du det verkar inte så! Och det är jag glad för!

Det hoppas jag med! Både för dig och mig, såklart! När är beräknat BF då? VA? :D
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • mytol

Jag skulle vilja att Vincent (4 år) berättar för sina mor och farföräldrar att han ska få syskon men vi vill samtidigt inte säga ngt till honom dörren efter ul 29 nov. Men vi får väl se om de går å hålla hemligt så länge. Jag berättade för mamman på mitt jobb som oxå e arbetsledare i vår grupp i fredags å hon ringde direkt till min chef å berättade pga lite förlängning på ett vikariat osv. Sen så vet mina 3 bästa vänner. Den ena är barnmorska så det känns så himla tryggt å prata med henne. Hade önskat att mitt ul var en vecka tidigare för helgen innan ul:et så fyller min sambos systerdotter år och vi ska upp till sthlm å fira henne. Finns ju en risk att det börjat synas då.

• Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-08 21:27:32 följande:
    Haha nej du det verkar inte så! Och det är jag glad för!

Det hoppas jag med! Både för dig och mig, såklart! När är beräknat BF då? VA? :D

8:e juni enligt sista mens, men eftersom jag inte plussade förrän idag och helt neg i fedags så tror jag att jag hade ÄL lite senare än jag trodde.
  • Sömntutan

Ni som använder grav.app, vilken har ni?

• Valborgs

Vilken har man inte, laddat ordentligt här, haha..
    Babygruppen, babydax, libero gravid, babycenter, gravid 1177 :))
    Grattis förresten och välkommen :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~