• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mabaja

Så länge träningen känns bra är det bara att köra... Jag har kört spinning, zumba och pump ända in i mål! Det du bör tänka på i pump är att när magen växer och du ska ligga på brädan- ha olika nivåer så du ligger i uppförsbacke. Skonsammare för rygg och andning. Magen kan du träna, men träna statisk träning, typ plankan...

• Mrsblonde

Jag kommer att träna så länge det går, kör hemma så det kommer bli mest styrka och crosstrainer. Jag kommer inte att öka en massa vikt eller köra fler dagar än vad jag gör idag. Utan utgå från där jag är och uppehålla det under graviditeten så gott det går:) som tidigare skrev. Plankan är ju great!

• em77

Hej!! Jag hakar på här .. Startade precis en tråd i samma tema, såg inte att denna redan fanns. Jag är i vecka 5..så nu e det bara hoppas att det går vägen.

• skjuter illa

Apropå föräldrapenning, jag som studerat i 2 år med studiemedel/stöd, beräknas min FP på min förra fasta anställning? Så har jag fått förklarat för mig men är det någon som vet exakt?

• Mabaja

Japp så är det! Studerar man beräknas sgin från tidigare anställning...

• skjuter illa

Skönt att höra! Då blir det inte helt tomt i kassan. Nu är jag iofs van vid att ha lite mindre inkomst men ett barn till kräver lite mer pengar.

• KäRinGa2

hej tjejer..
    Ett stort GRATTIS till alla fina pluss :)
    Tänkte jag kke kunde vara med lite i ena hörnet fram till typ mitten på juni? Fick ett litet pluss i dag, 4+2, BF 15juni enl FL.
    Mitt femte barn, sambons fjärde, och vårat andra gemensamma. Tog 7 månader att fixa till det här plusset, en blir juhnte yngre med åren så att säga :D
    Håller tummar o tår att alla får en lång fin graviditet med friska härliga ungar som ett resultat av nio månaders väntan :) (själv önskar jag mig tvillingar, men med 0 sådana i släkten så är det kke inte så troligt)
    Jag kommer antagl följa er i bakgrunden, inte säga så mkt själv, men då och då kke jag surprisar och hoppar in :)     

Det finns alltid ett val till
  • AlexandraViberg

Mamma till W, hur mycket tidigare? Jag jobbade sen gick de i kk och jag sökte jobb i iallafall minst 6 månader innan jag började plugga. Lär inte få fp på det jobbet..

Maken har haft olika jobb i två år men aldrig några större uppehåll än någon vecka och gick från ett rakt till plugg. Hans fp borde väl bli på hans jobb då? Hatar detta alltså :P

• kolbodatjej

Jaha lite rosa flytning idag från att jag inte hade något igår... Hoppas det håller dig som flytning och försvinner sen...

• AlexandraViberg
    kolbodatjej skrev 2012-10-09 12:21:03 följande:
    Jaha lite rosa flytning idag från att jag inte hade något igår... Hoppas det håller dig som flytning och försvinner sen...
    Håller tummarna!

Alltså FYFAN vad ont jag fick nyss. Nyste. Blev lite

"Attjooo SAAAAAAATAN!" Alltså det gjorde så jävla ont i ligamentet att jag fan ville dö en stund. Kändes verkligen som ett kniv hugg! :P
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~