• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • lillina

Mamma till W -  Nä Donkeyn känns riktigt bra... Det enda jag oroar mig lite över isf är att den är för liten? Känns som att sittdelen är så smal? Kommer en 2 åring som ligger lite över medel kunna sitta bra i den?

• Mabaja

Lillina: min dotter väger 13 kg och var 84 cm för 6 mån sen och sitter jättebra i vagnen... Inte trång eller kort alls. Hon blir 2 på onsdag.

• AlexandraViberg
    Sassahed skrev 2012-10-08 16:43:07 följande:
    Vi väntar också med att berätta för syskonen. För dom så är det ju en evighet bara till nästa lördag

Så dom kommer nog få reda på när det syns en liten kula precis som för dom flesta andra i släkten.

Jo jag vet har ju haft kontakt med en hel del här på familjeliv genom åren när man kämpat tillsammans mot ett pluss som kanske inte kommer för en del. Jag har haft otrolig tur som lyckats än en gång.
    Ja det får man vara himla glad för! Här har det varit bakterier i livmodertappen som varit orsaken till våra fruktlösa försök tills jag fick en hästkur och tog död på dom och lyckades på första då! Helt fantastiskt efter så lång tid.

Vi vill helst ha en bild, så det blir mer konkret för henne, men att vänta ett halvår har hon ändå bra koll på då andra i familjen fått barn och hon sagt vilken månad den ska komma i och haft sten koll hela tiden, helt otroligt! Men kanske blir annorlunda när det är ett eget syskon. Fast vi har sedan länge almanacka där vi ringar in viktiga händelser, så man får ringa in BF och säga att det händer någonstans runt inringningen. Tok svårt det där på något sätt ändå!
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • wassan
    Mamma till W skrev 2012-10-08 17:59:11 följande:
    Det har inte kommit något mera! :)

Åh okej skönt ;))
  • Valborgs

Testat med ett till digitaltest idag :) gravid kom upp nästan direkt och 2-3v efter ett tag, känns bra att hcgn ökat sen jag testade med ett digitalt i torsdags.. Fanns bara 2pack att köpa idag, så har ett test kvar.. Så synd ;)

• AlexandraViberg
    Valborgs skrev 2012-10-08 18:08:35 följande:
    Testat med ett till digitaltest idag :) gravid kom upp nästan direkt och 2-3v efter ett tag, känns bra att hcgn ökat sen jag testade med ett digitalt i torsdags.. Fanns bara 2pack att köpa idag, så har ett test kvar.. Så synd ;)
    Åh jag testade i fredags med digitalt på 4+4 och fick 2-3 :D
    Äl+10 fick jag 1-2! Har inga kvar.. Men ska på vul på fredag så jag tror det är rätt lugnt, att jag klarar mig!

MEN det är ju så roligt, på något konstigt jävla vis? :D
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • lillina

Madelen21 - Är skönt att höra att man inte behöver spricka andra gången också. För det var inte kul :s.
    Man tänker ju att det kanske är extra känsligt och lätt att spricka även andra gången men dom är väl mer berädda då kanske :).

Jadu inte jättemånga symptom... Trött och lite molande värk i magen :)    

• Mabaja

Jag känner av fogarna!

Och nu ikväll är jag sliten! Vi ska fota vårt hus nästa vecka för försäljning.. Och har sjukt mycket att göra! Badrummet ska bli klart (renoverar för fuktskada), köket ska få lite färg, nytt kakel, bänkskiva och beslag... Vårt tredje sovrum ska bli lekrum och ny tapet.. Sovrummet ska målas om och få sista golvsockeln! Sen har vi utsidan... Och den ger oss ångest!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~