• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

mrsblonde

ok kul :)
    ja jag har kraftiga humörsvängningar och så har jag ryggont annars inte så mkt.
    min son ammar än å ja lär försöka få honom å sluta med det å d ä inte lätt... nu ammar han bara på kväll å natt.. men iaf. han vägrar välling. 

• Mabaja

Skjuter illa: tycker den reklamen är jättefin!

• Sömntutan

Hmm man kanske ska ringa BM i morgon och få en tid för inskrivning. Känner dock ingen panik. Hur gjorde ni?

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-09 21:26:18 följande:
    Hmm man kanske ska ringa BM i morgon och få en tid för inskrivning. Känner dock ingen panik. Hur gjorde ni?
    Jag hade cellprov inbokat på samma avdelning så när jag skulle avboka det så bokade jag tid.
    Dock så bytte jag vårdcentral igår och bokade då ändå en ny tid.
    Gör väl inget att boka? Eller tror ni att ni jinxar graviditeten då?
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • Trollbarnet

Jag tror att jag jinxar om jag bokar, som jag redan skrivit i tråden.
    Skjuter upp det varenda dag!

• Mabaja

Trollbarnet: vi kan skjuta på det tillsammans! ;) förra gången ringde jag i v 11...

• mytol
    Sömntutan skrev 2012-10-09 21:26:18 följande:

Jag går på privat klinik och dom är väldigt populära så jag ringde samma dag. Min bm blev jätteglad att ja ringde i så god tid så att hon kunde få in mig. Har inskrivning bokad den 19/11 och ul 29/11.
  • Sömntutan

Jag väntar nog ett tag tror jag. Har fortfarande inte greppat att jag är gravid. Tror inte riktigt jag kan glädjas förrän de kritiska veckorna är över. Man hör ju om missfall hela tiden här inne. Sen är jag skitnervös att berätta om det för mina svärföräldrar. De kommer tycka att vi är knäppa som väljer bebis nu då jag precis börjat plugga och ekonomin inte är dem bästa. Jag älskar mina svärföräldrar och de stället alltid upp, men jag vet också att de (speciellt min svärmor) har sina åsikter. Tror inte ens de kommer bli glada utan bara rycks på axlarna och säga jaha, var det så lämpligt nu?

• AlexandraViberg
    Trollbarnet skrev 2012-10-09 22:02:15 följande:
    Jag tror att jag jinxar om jag bokar, som jag redan skrivit i tråden.
    Skjuter upp det varenda dag!
    Åh förstår! Jag är av tron att man inte kan påverka utan det som händer, händer. Säger jag som ringde i v.14 förra gången :P Men då var jag 16 och rädd skyller jag på (A)

Sömntutan: Tråkigt med svärisar med den inställningen. :(
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~