• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    Valborgs skrev 2012-10-08 21:44:50 följande:
    Vilken har man inte, laddat ordentligt här, haha..
    Babygruppen, babydax, libero gravid, babycenter, gravid 1177 :))
    Grattis förresten och välkommen :)

haha, varför välja liksom?
    Tack!
    Äntligen! BIM ~8 juni
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-08 21:40:36 följande:

8:e juni enligt sista mens, men eftersom jag inte plussade förrän idag och helt neg i fedags så tror jag att jag hade ÄL lite senare än jag trodde.
    Åh fasen vad roligt, jag har 10.de!
    Valborgs skrev 2012-10-08 21:44:50 följande:
    Vilken har man inte, laddat ordentligt här, haha..
    Babygruppen, babydax, libero gravid, babycenter, gravid 1177 :))
    Grattis förresten och välkommen :)
    Hahaha bra att det inte bara är jag! Jag har följande! (håll andan!) What to expect, pregnancy, baby gruppens gravid app,  babycenters graviditet, 1177, någon till amerikansk "pregnancy", sprout pregnancy, mammasidan.se, "gravidappen" Libero, Salus ansvars babydax! (pusta ut!)

Nåväl, till mitt försvar så håller jag på att ta bort en efter en och ska bestämma mig för vilken jag vill ha. Tycker vissa har as bra info och andra är roligare för man kan skriva in vikt och lägga in magbilder osv.. Svårt att bestämma sig :D haha

+ efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • Trollbarnet
    AlexandraViberg skrev 2012-10-08 21:12:10 följande:
    Hahahah jadu den där telefonen? Vad är det för uppfinning egentligen? Tycker man ringer mer sällan nu för tiden sen alla dessa sociala medier och alla andra sätt att ta kontakt! :P

Jooooo, de brukar väl ge vul då? Iallafall här! Vafan, vad bor du i för skit ställe egentligen?

Nämen sömntuta! Fasen vad roligt! Välkommen! :D

Ja men landskoder och vart den satt, typ. Han är inte så smart ibland, måste jag medge.
    Bor på ett riktigt skitställe med skitvård. Skellefteå kallas det, staden där folk dör innan någonting händer. Har så många exempel på dålig vård här att det inte ryms på alla fingrar + tår. Så sjukt hemskt är det!
    Mycket slarv, mycket missar och sällan skrivs det Lex Maria på det, tyvärr.
  • AlexandraViberg
    Trollbarnet skrev 2012-10-08 22:31:16 följande:
    Ja men landskoder och vart den satt, typ. Han är inte så smart ibland, måste jag medge.
    Bor på ett riktigt skitställe med skitvård. Skellefteå kallas det, staden där folk dör innan någonting händer. Har så många exempel på dålig vård här att det inte ryms på alla fingrar + tår. Så sjukt hemskt är det!
    Mycket slarv, mycket missar och sällan skrivs det Lex Maria på det, tyvärr.
    Jag ångrar att jag inte lex maria.de mitt Kejsarsnitt. Fick svår infektion och sedan läkte det aldrig som det skulle och nu har jag fortfarande ont när jag rör mig hastigt eller nyser osv snart 6 år senare! Så Sundsvall är inte mycket bättre men säkerligen bättre :P

Låter skit hemskt det där! Hoppas du får komma någonstans snart iallafall!
  • Sömntutan

Haha, nu har jag laddat ner hur många appar som helst. Vissa säger BF den 8:e och andra den 9:e, men jag tror det är senare faktiskt. Visar sig väl vid RULet.

• AlexandraViberg

Ja alla mina säger 10 förutom FL som säger 9 enligt senaste mens, men alla andra 10 och så även min BM. Sååå jag tror på 10 för mig! :D

Sömntutan, har du blivit mer sömntutig nu sedan plusset eller? ;D

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-08 22:46:45 följande:
    Japp, det kan man säga. Dock inte så farligt än faktiskt.
    Haha förstår det! Däckar i soffan hela tiden känns det som! Idag sov jag och dottern tillsammans för hon fick feber efter vaccin, två tröttmössor! :P
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~