• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kamillan

Jag har en underbar Frank som är två år.....blir det en pojke denna gången så blir det en Bruno !!

Blåbärssaft skrev 2012-11-03 20:11:32 följande:
    Skoj med Linnea :) Det heter jag :) Såg att Frank var på tapeten hos någon. Det gillar jag skarpt. Nils är lite fint också.  

• Isa82

Sitter nu på jobbet och mår så j-vla illa. Känns som om det snart skall komma upp. Lite jobbigt när man skall vara här till 7:15 imorgon och jobbar med människor som behöver hjälp. (jobbar som syrra på en akutmottagning) Vill inte berätta för mina arbetskompisar så här tidigt, men vad gör man om magen vänder sig ut och in, urk!!! Hoppas ni andra mår bättre eller sover gott.

• 1000

Berättat för föräldrar o syster nu. Mamma o syrra blev glad, pappa reagera inte allt typ... Så känner mig ledsen inuti när jag nu går o lägger mig för natten...

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Valborgs

Med foglossning som gjort sig påmind åker jag nu till gekås, wish me luck! Ha en bra dag tjejer.. :)

• tantS
    mrshope skrev 2012-11-03 21:03:00 följande:
    Det står i min gravidapp att under vecka 8 kan det börja bli lite besvärligt! Mitt hår har bara blivit bättre, det känns fylligare och folk frågar om jag har varit hos frisören! :)

Mitt hår har också blivit strävare! Har fått byta produkter. Känner mig också öm och kling i hårbotten. Antar att det är för att det är torrt.

Va roligt alla ni som diskuterar namn. Min sambo bara förkastar alla pojknamn jag kommer på så har börjat skriva ner dem för mig själv. Har en burk i köket där jag lägger lappar med namn som vi kan titta på sen när vi vet kön
  • Moniica

Gomorron tjejer. Går in i V.11 idag ð???
    Vi hade jättefest i går för hela min och min Sambos släkt. Vi har valt att inte berätta någonting för dom än ned tanke på mitt MA för 3 månader sedan. Vi skyndar långsamt till efter V.12. Trodde vi ja... Hann inte komma in och visa mig så va allt igång och alla började gratulera. Crap...
    Då va det vissa släktingar som tyckte jag blivit lite rund och ifrågasatte min dricka. Suck ... Då bubblade det över för min fulla svärfar som berättade allt.
    Jaja nu är det ute och alla vet. Bara göra det bästa av det och hoppas att den Lill* stannar kvar. Längtar till kub den 21 nov så man kan börja njuta ordentligt.
    Kram på er alla

• Sagolina

Har haft en konstig värk i högra sidan nu under morgonen..,. Det drar liksom från området kring äggstocken och ner längs insidan av benet:S Också i nedre delen av ryggen har jag känt av värkandet.. Ni som har foglossningar, hur känns det för er? Funderar om det kan vara det som jag känner av redan??
    Ska i eftermiddag sitta i bilen i två timmar, sen se en två timmars teater, äta middag och så två timmars bilresa hem igen... Tror inte det kommer göra bättre åt mitt värkande precis! 

• Baby Lei
    Kamillan skrev 2012-11-03 23:01:39 följande:
    Jag har en underbar Frank som är två år.....blir det en pojke denna gången så blir det en Bruno !!

Vad gulligt! Jättefina namn. Förmodar att ni älskar boxning! ;)
  • 1000

Mitt svett luktar så himla starkt, mår illa... Ett dygn efter dusch så boxtavligen stinker det. Sambon säger att han inte känner nåt men det gör faaeen jag, urk.

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~