• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LitenOchSkeptisk
    1000 skrev 2012-11-04 11:15:18 följande:
    Mitt svett luktar så himla starkt, mår illa... Ett dygn efter dusch så boxtavligen stinker det. Sambon säger att han inte känner nåt men det gör faaeen jag, urk.
    Haha, men du kan åtminstone göra något åt det på egen hand :) I mitt fall så är jag överkänslig mot sambons kroppsodör, så jag får tvinga honom att duscha i tid och otid när jag mår illa av hans dofter :P Jag är så elak..
  • Madelen21

goförmiddag

här är en som mår illa igen :/

inte så jag spyr men jag känner mig blaha :(
    ska hem till min mamma kl 14 som varit på finlandskryssning..

blää för detta mående.. har nyss ätit glass... det är gott.. allt annat är bläää...
    mamma var först att veta om att jag är gravid

i morgon ska jag ringa min chef å tala om... blandade känslor.. nervöst...

men känns lika bra att hon vet när jag inte mår så bra... tur att jag bara är timvikarie och jobbar när det behövs... just nu orkar jag inte jobba för att jag mår såhär :/ jag har ju vårdnadsbidrag  för vår son så pengar får jag ju endå. nu ska jag försöka göra nån nytta här.

• Sandraa L
    DeeDee09 skrev 2012-11-03 12:28:20 följande:
    Fick lämna maj mammorna och får tyvärr lämna er med Gråter Blödningen kom igång rejält igår. Fattar inte vad det är som går fel!! :( Men jag önskar er alla lycka till.
    Nää gud vad orättvist!!! :( Jag håller tummarna för er och förhoppningvis får ni snart er lilla, stor KRAM! 
  • Natan

Jag är helt galen i gröna äpplen, granny Smith. Så himla gott!! Tur att jag är sugen på det även fast jag har illamåendet from hell. Har ni blivit sugen på något som ni bara måååste ha? :)

• Madelen21

natan: glass :)

fick nyss massa kväljningar å vill bara spy :(
    inte haft så på några dagar men nu kom dom igen :/

fy fan säger ja bara...

har haft besök av min sambos far å vi berättade nyheten å dom blev glada :)
    d börja me att min sambos pappas sambo fråga om jag jobbar nåt då sa jag att ja skull jobba helgen nu men d gick inte för att ja inte mådde så bra... sen sa hon : är du mä barn :)

japp sa jag :)

hehe...

nu ska jag laga mat få se hur d går.. 

• Hjärtat3

Mitt illamående brukar lindras lite av att jag suger på en isbit. Glad
    Jag mår aldrig illa på morgonen utan för mig brukar det komma på kvällen. Skumt. 

• Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2012-11-04 15:57:25 följande:
    hjärtat3

här kommer illamåendet både morgon och kväll å ibland mitt på dagen.... 

Åh, va härligt! Då har du iaf gott om hormoner. Flört Om du inte prövat så testa att suga på en isbit eller köp hem isglass. Som sagt, det lindrar iaf för mig.
    Vilken vecka är du i? 
  • AlexandraViberg

Isglass tipsade bm om när jag fick lergigan receptet och det funkar rätt bra! :)

Mår illa hela tiden jag, vaknade och mådde bra imorse men låter mig inte luras! Senast det hände att jag mådde bra och inte tog medicin så kräktes jag hela kvällen :P
    Så idag tog jag medicin ändå!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~