• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Träz

Madelen21- Jag hade en liten liten strimma med blod i själva flytningen.. Ursäkta infon! ;) men sen blev det inge mer, så jag hoppas att allt är okej!!

• Madelen21

ja så var det..

då hoppas vi att allt är bra :)

själv så har jag mått sjukt illa i flera dagar och legat...
    tagit postafen å blivit totalt däckad å sovit i 2 dygn typ...

så inge mer postafen pga att ja int vill sova bort helgen..

skulle jobbat lörda sönda 16-21 men sjukskrev mig.... lika bra när man mår skit...

fast idag har ja peppar peppar mått bra. men rätt som det är mår jag skit :/

men går in i v 9 på tisdag så hoppas d värsta av illamåendet går över snart... 

• sanmal

Ååh, såg nu en ganska rejäl brun flytning i trosorna! Nu har jag panik vill jag lova...! :/

• Hera
    sanmal skrev 2012-11-02 20:08:04 följande:
    Ååh, såg nu en ganska rejäl brun flytning i trosorna! Nu har jag panik vill jag lova...! :/
    Jag har/hade också brun flytning. Så länge det inte är rött blod sa BM att det inte var nån fara!
  • Blåbärssaft

Både Vera och Freja är också superfina namn. Kan tro att sambo kan tänka sig Vera men Freja skulle jag nog inte få igenom.

Nu blir det film, äppelpaj, chips och annat smått och gott. Fredagsmys at it´s best Skrattande Har svårt att tugga bara men nåt slinker nog ner. Haha :) 

Ha en skön kväll alla! 

• Oreos
    Hade också det för ca en vecka sen, men det har inte kommit nått mer och inta haft ont.  Så länge det inte är blod så är det tydligen ingen fara.
  • Oreos
    Blåbärssaft skrev 2012-11-02 20:34:22 följande:
    Både Vera och Freja är också superfina namn. Kan tro att sambo kan tänka sig Vera men Freja skulle jag nog inte få igenom.

Nu blir det film, äppelpaj, chips och annat smått och gott. Fredagsmys at it´s best Skrattande Har svårt att tugga bara men nåt slinker nog ner. Haha :) 

Ha en skön kväll alla! 
    Åh det lät gott! Jag var osmart och har inte köpt något fredagsmys, alls. Får lyxa till det med en hårdmacka med kaviar på.. haha. :P
  • Baby Lei

Nej vad jobbigt! Hoppas att det bara är en liten ofarlig blödning! Har du varit på något ultraljud ännu? Många kramar från mig
  • Oreos

Ni som har barn sen tidigare, har ni några tips på hur man berättar för syskon?
    Jag har en treåring som ligger efter i både tal och talförståelse, så jag tänkte att kanske någon bok är bra att läsa och visa bilder. Några bra tips?
    Hoppas även på en bra bild när man gör RUL för att kunna visa bebisen för han. :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~