• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft
    DeeDee09 skrev 2012-11-03 12:28:20 följande:
    Fick lämna maj mammorna och får tyvärr lämna er med Gråter Blödningen kom igång rejält igår. Fattar inte vad det är som går fel!! :( Men jag önskar er alla lycka till.
    Beklagar Rynkar på näsan Usch vad orättvist det kan vara! Jag hoppas det går vägen för er i framtiden och att ni kommer snart igen. Kram
  • Blåbärssaft
    mytol skrev 2012-11-03 07:53:41 följande:
    Godmorgon! Har varit på jobbet nu i en å en halv timme å e så sjukt trött, zzzzzzzzzz. Längtar tills klockan blir 19:15 så jag får åka hem . När vi väntade sonen hade vi bara 2 namn, Linnéa om tjej och Vincent om kille å ut tittade ju en pöjk. Så Linnéa står kvar som tjejnamn och så troooor jag att vi enats lite om Noel som killnamn.
    Skoj med Linnea :) Det heter jag :)

Såg att Frank var på tapeten hos någon. Det gillar jag skarpt. Nils är lite fint också.  
  • ThereseJohansson

Mådde lite små illa några dagar i början av graviditeten men så försvann det...v10 (9+4) nu och idag har jag mått lite illa hela dagen...fy och usch! Men trots det överlycklig över att vara gravid :)

• AlexandraViberg

Bara jag som undrar om inte bebisen bor i håret?? Alltså det tovar sig av att existera nu på senaste! Hela huvudet blir en stor tova på en dag. Har även blivit lite strävt.. Någon annan vars hår har fått ett eget liv? :P

• mrshope
    AlexandraViberg skrev 2012-11-03 20:42:21 följande:
    Bara jag som undrar om inte bebisen bor i håret?? Alltså det tovar sig av att existera nu på senaste! Hela huvudet blir en stor tova på en dag. Har även blivit lite strävt.. Någon annan vars hår har fått ett eget liv? :P
    Det står i min gravidapp att under vecka 8 kan det börja bli lite besvärligt! Mitt hår har bara blivit bättre, det känns fylligare och folk frågar om jag har varit hos frisören! :)
  • AlexandraViberg

Mrshope: lyx! Är i slutet på v.9 nu och har varit såhär en vecka nu cirka så det stämmer ju rätt bra! Fått några finnar också. Vad är det man säger? Om det är en flicka så stjäl hon mammans skönhet och om det är en pojke så blir man snyggare? :P

Fick stjäla lill tjejens spray balsam idag.. Luktade väldigt sött så får köpa något eget nu känns det som :P

• Trollbarnet
    mysmamman2 skrev 2012-11-03 21:14:55 följande:
    Kolla in appen Babyscop app :) en doppler
    För hjärtljud testade men det är lite tidigt än
    Kollade in den, står att det funkar från V28 :S
  • Hera

Okej, nu blir det detaljerat !
    Ikväll känner jag mig svullen i underlivet.
    Det sticker lite, värker lite och drar lite. Lite som innan mens.
    Är det någon annan som känt så?
    SÅKLART är jag orolig. Är orolig för minsta lilla... Jobbigt! :P

• Sömntutan
    Hera skrev 2012-11-03 22:12:15 följande:
    Okej, nu blir det detaljerat !
    Ikväll känner jag mig svullen i underlivet.
    Det sticker lite, värker lite och drar lite. Lite som innan mens.
    Är det någon annan som känt så?
    SÅKLART är jag orolig. Är orolig för minsta lilla... Jobbigt! :P
    Mitt underliv lever sitt eget liv under graviditeterna. Det pulserar och sticker om vart annat och jag tror det beror på den ökad blodvolymen man får när man är gravid. Även färgen i underlivet brukar bli lite annorlunda.
    Äntligen! BF ~14 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~