• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

fy fasen...

börja må så jävla illa nu så tog en postafen...

så fort ja tagit den så spydde ja som en jäkla gris :/
    ush..... nu ska jag iaf sova å hoppas slippa upp å spy inatt..

verkar som mitt illamående är värre på kvällen nu :/
    eller så är d olika från dag till dag..

gonatt allihop. 

• Caroliin

Nu vill jag ha onsdag för då är det inskrivning, Dock glukosbelastning och det hade jag gärna sluppit. BLÄ!!
    Ska se om man kan få bm att lyssna på hjärtat ;)

• Pellefanten

Nån mer än jag som längtar till förlossningen? Inte bara för bebis kommer utan själva förlossningen. Va så jävla häftigt sist :)

• mco

Kollade på en unge i minuten förut och kände nervositeten komma :P hade en drömförlossning med sonen och oroade mig inte alls. Nu däremot finns massor att oroa sig för :P

• Natan

Jag är livrädd för förlossningen, så jag längtar inte :( jag vill bara att min baby ska komma ut!

• Sömntutan

Jag hade snabba och relativt enkla förlossningar, men jag vet inte om jag kan säga att jag längtar till själva förlossningen. Kanske till det där floffet och sen är det klart, men inte till värkar och krystning. Självklar var det en häftig upplevelse. Men jag får nästan lite panik och ångest när jag tänker på det. Som tur är så brukar man ju vara ganska redo när det vän är dags. Man vill bara att den lille ska komma ut. Men just nu längtar jag som sagt inte så mycket .

• AlexandraViberg

Jag är lite rädd men inte för smärtan eller så utan för att mitt ks snitt har strulat sen dag ett! (Fortfarande ingen känsel där) Därför är jag bara rädd att snittet ska spricka under värkarbetet! Kan hända dåliga snitt... Så funderar på ett till ks men ogillar att man blir liggandes så länge efter så vet inte alls..
    Jag och bm bestämde iaf att jag skulle känna efter hur snittet känns medan livmodern växer, gör det ont under tiden kan det kanske vara bra med ks. Men då får jag aldrig föda vanligt och det vill jag ändå uppleva. Men jag dör ju inte om jag inte får det, men vore ändå häftigt!

Jobbigt läge med andra ord..

• kolbodatjej

Här är en som är orolig för mf igen... Kom rejält mycket blod igår kväll två små klumpar med men verkar inte kommit något mer inatt... Ingen smärta så direkt bara lite molande värk... Hoppas hoppas att det inte blir något mer... Någon annan det kommit mycket blod för men ändå varit ok? Ursäkta detaljerna...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~