• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Och hörni tjejer, vad är det för reklam alla pratar om? Har hört folk skriva om den i flera månader men jag har aldrig hittat den? :S

+ efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • skjuter illa

Pampersreklamen brukar jag finna längst ner på sidan när jag öppnar upp mina forumfavoriter. Den sätter igång när man drar pilen över den. :)

• mysmamman2

Gah tror jag dör snart, är så jäkla trött.. Jobbade hela dagen igår i 11 timmar, sen klev ja upp 05 och jobbar till 23 ikväll..... Såååååå tröööööött ...... Har en timmas bilresa hem oxå, oxå börjar jag kl 9 imorrn bitti.... Suuuuuuuck... Trött trött trött!!

• Mabaja

Vi är väldigt romankåtiska i den här familjen! Maken har målat sovrummet ikväll så inatt sover vi i varsin divan i soffan...

Imorgon blir min äldsta 2 år!

• cindy03

vad ni skriver tjejer och jag läser flittigtFlörtSkrattande

Idag på för middag hade jag jätte mycket molande/växt värk faktiskt första gången sen jag plussade, sen är man ju hungrig var 3.e timmeGlad och lite öm på bobisenFlört

Annars inga andra symtom....

• AlexandraViberg
    skjuter illa skrev 2012-10-09 22:21:59 följande:
    Pampersreklamen brukar jag finna längst ner på sidan när jag öppnar upp mina forumfavoriter. Den sätter igång när man drar pilen över den. :)
    Tack! Ska kika efter!
  • AlexandraViberg

Jahaaa, den som alltid går igång där nere och börjar med ett ultraljud! Jaja! :P

Jo den är fin, tyvärr är mina tårar slut för idag men annars hade de nog kommit! :P

Och mirakel är dom verkligen, är en riktig komplicerad process som genomgås ens för att spermien ska befrukta ägget och sedan ska det fästas och hormoner och sedan blir ägget en människa? Fattar fortfarande inte trots ett barn och äntligen ett till i magen hur det går till, att det går till. Helt fantastiskt!

• Valborgs

Ja, det är verkligen helt otroligt att det ens tar sig. Har ni sett dokumentären The great sperm race? Den gick på svt för något år sen och jag missade den tyvärr, blev så glad när jag hittade den på youtube.

Jag har redan fått tider hos BM, ringde för att fråga om babysim i bubbelpool och satte upp tider samtidigt :) Hälsosamtal 18 okt och inskrivning 19 nov. Bokat VUL på privat mottagning oxå, kunde koppla av på ett annat sätt senaste grav när jag sett hjärtat slå och sen blir det nupp i v 12-13 oxå. Lite skillnad från när jag väntade stora tjejen, då var det bara RUL omkring v 20

• Sömntutan

Är det för att nu har haft graviditeter som slutat i missfall eller andra komplikationer som ni får göra VUL etc.? Annars är det väl vara RUL som gäller va?
    Har haft sån fruktansvärd växtvärk i natt. Det stramar och hugger runt äggstockarna som sjutton. Blir lite nojig att det ska skita sig. Men å andra sidan så hade jag precis lika med första sonen. Dock inte med andra, men då var väl kroppen så van. Har ju två år i mellan mina. Denna gång blir det ju nästan som att vara förstföderska igen . Mina barn är ju 9 och 7.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~