• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mabaja

Trollbarnet: det är lite så jag känner med! Men hoppet har inte riktigt gett upp!

Litenochskeptisk: jag hoppas att jag har tokfel! Och att det är nåt som växer! :)

• Trollbarnet
    Mamma till W skrev 2012-10-10 13:05:51 följande:
    Trollbarnet: det är lite så jag känner med! Men hoppet har inte riktigt gett upp!

Litenochskeptisk: jag hoppas att jag har tokfel! Och att det är nåt som växer! :)
     Fyfan känner mig helt tom och vet inte ens vad jag ska göra, tänka eller känna.. blev bara tomt.. På ett sätt så visste jag det redan, känns det som.. Då jag tvekat hela tiden och lixom tänkt "Varför skulle det här gå då det inte har gått förr..?"
  • Mrsblonde

Men ljusbruna flytningar har jag haft de tidigare graviditeten och det behöver inte betyda MF! Hoppas nu tjejer, kom igen!:)

• Mabaja

Ge Interpol ännu! Jag blödde mycket med första barnet och idag fyller hon 2 år!

• Mabaja

Helt rätt namli... Förbaskade iPhone! ;)

• skjuter illa
    NamliBecca skrev 2012-10-10 12:17:05 följande:
    Alla sushi-ställen jag ätit på fryser sin fisk. Äter min sushi precis som innan. Man ska ju undvika sushi i plastförpackningar på Ica t ex men skulle ändå aldrig äta det innan heller .
    Underbara nyheter! Känner mig helt fixerad när jag insåg att jag kanske inte skulle få äta på 9 månader! Förvånad Hahaha...
    Nä fy de på Ica vågar jag inte köpa, någonsin.
  • Mabaja

Trollbarnet: här får man inte komma in på vul förrän tidigast 7+... Just för att risken är stor att man inte ser!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~