• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • skjuter illa

Åh herregud vad jag är sugen på sushi! Måste ha sushi! Om de fisken varit frusen innan borde det inte vara nåt farligt att äta va? Men det är kanske inte många sushiställen som fryser sin fisk... Obestämd

• Sömntutan

Alex: jo din historik känner jag ju till. De trodde ju att jag också hade ett X när jag väntade min första pga. kraftiga smärtor.
    Vi håller tummarna riktigt hårt nu att det går vägen denna gäng.

• NamliBecca

Alla sushi-ställen jag ätit på fryser sin fisk. Äter min sushi precis som innan. Man ska ju undvika sushi i plastförpackningar på Ica t ex men skulle ändå aldrig äta det innan heller .

• LitenOchSkeptisk

Jag väntar första barnet och är så galet nojjig över allt som kan gå fel! Tror det beror väldigt mycket på att jag för ett par år sedan fick veta att jag inte skulle kunna få barn på egen hand, utan att det skulle krävas mediciner och IVF-behandling för att ens ha en pyttechans. Jag och sambon "visste" ju därför att det inte skulle bli nåt på naturlig väg, så vi har kört på som vanligt, utan någon förhoppning om barn och med inställningen att vi skulle behöva dra igång ett helt maskineri när vi väl kände oss mogna för att starta hela den emotionella process det skulle innebära.

Jag har oregelbunden mens, så när mensen inte behagade dyka upp i början på september var jag inte förvånad. Sen när den dröjde lite väl länge tyckte sambon att jag kanske borde göra ett gravtest, bara för säkerhets skull..
    Förstå känslan när jag satt där och stirrade på det fina plusset! Det var alldeles overkligt, jag kunde inte annat än att sitta och skaka..

Vi gjorde det på naturlig väg, bara han och jag! Nu hoppas jag så innerligt att inget går fel..

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-10 12:15:23 följande:
    Alex: jo din historik känner jag ju till. De trodde ju att jag också hade ett X när jag väntade min första pga. kraftiga smärtor.
    Vi håller tummarna riktigt hårt nu att det går vägen denna gäng.
    Ja det är sant det! Oj! Läskigt det där!
    Tack! Det behövs! :D
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Madelen21

mysmamman2
    jag är också i v 5 nu och ja har också som du ett hiskeligt humör.... igår var ja inte å leka med.. haha..
    i övrigt mår jag bra, fast jag har svårt för vissa dofter. ringde bm igår å fick tid till 4 dec för inskrivning. känns ju som en evighet dit. 

• Mrsblonde

Madelen21 så sent! Jag ringde också igår och fick tid nästa vecka. Du kan ju kanske be om en tidigare tid om du inte vill vänta så länge.

• Madelen21

ja hon sa att man brukar ha inskrivning i v 12. hälsosamtalet skippar vi då ja redan vet allt d där me kost mm iomed att ja har 2 barn redan. hon sa även att vi kunde ta d per telefon. jag var tvungen å göra ett test idag igen å d va super super starkt :) å ja känner mig så uppsvälld just nu :)

• Trollbarnet

Ljusbrun flytning på pappret nyss.. Känner redan att jag "gett upp", har inte haft ont eller så men såhär började det sist också.. Så kul var det.. Bara börja invänta blödningen då..?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~