• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Katten Janssson

Hej hoppar in här...har bf 7 juni tror jag!?

Är superglad, det tog dig på 4e försöket...vi har en son som är två som kom helt oplanerat- upptäckte det i v 8, så jag tycker det är så jobbigt att gå å vänta alla dessa veckor tills vi vågar berätta!!

Mår illa å är konstant hungrig, är väldigt känslig å lipar åt det mesta på tvn om kvällarna...så nå sex är det inte tal om....än iaf, sist vart jag väldigt kåt på karln min under en period :-P

• Oreos
    mytol skrev 2012-10-10 14:37:18 följande:
    Får man ställa en intim fråga till er andra? Har ni haft sex efter pluset? Jag törs inte för jag vet att man kan ha sköra slemhinnor å börja blöda, ofarligt, men jag vill inte våndas över tankarna om det är en blödning pga sexet eller annat. Min sambo tycker nog att ja e väldans trist i
    Vi har haft det och det gick kanon, men jag upplevde att jag var lite 'öm' inuti eller hur man ska förklara. :P Men hade inga blödningar efter iallafall.. Har hört att om man får det ska man undvika sex några veckor..
  • skjuter illa
    mytol skrev 2012-10-10 14:37:18 följande:
    Får man ställa en intim fråga till er andra? Har ni haft sex efter pluset? Jag törs inte för jag vet att man kan ha sköra slemhinnor å börja blöda, ofarligt, men jag vill inte våndas över tankarna om det är en blödning pga sexet eller annat. Min sambo tycker nog att ja e väldans trist i
    Haha nä du inte mycket här heller. Vi skulle ta en sex-timeout till nästa ÄL nu i oktober för jag orkade inte med fler motgångar o tyvärr hade sexet blivit lite för mekaniskt o handlade bara om att bli gravid. Tyckte jag. Så jag var less. Och nu vågar jag inte riktigt. Förra graviditeten var vi nya i vår relation så då kunde vi inte hålla fingrarna i från varandra men nu 4,5 år senare är det lite svalare om man säger så. Flört
  • Oreos
    Katten Janssson skrev 2012-10-10 14:50:24 följande:
    Är superglad, det tog dig på 4e försöket...vi har en son som är två som kom helt oplanerat- upptäckte det i v 8, så jag tycker det är så jobbigt att gå å vänta alla dessa veckor tills vi vågar berätta!!
    Mår illa å är konstant hungrig, är väldigt känslig å lipar åt det mesta på tvn om kvällarna...så nå sex är det inte tal om....än iaf, sist vart jag väldigt kåt på karln min under en period :-P
    Blir nyfiken, varför vågar ni inte berätta?
    Jag tänker som så, ju fler som vet om nu att jag är gravid och OM jag får missfall så vet alla om varför jag är deppad.. Så man slipper tala om för alla att man var gravid men fått missfall..  Har inte direkt skrivit det på facebook, men ska berätta det för min närmsta familj i helgen.
  • Oreos
    Katten Janssson skrev 2012-10-10 14:50:24 följande:
     Glömde, Välkommen hit!
  • Katten Janssson

Hej å tack =)

jo vi ska nog berätta snart....det är lite dubbelt, det är mysigt att få suga på karamellen lite åxå samtidigt som jag vill berätta för alla....hmmm...

Så är det ju jobbet åxå, vi är inne på ett lite kritiskt stadium där så där vill jag inte att det kommer ut än!!

Så det blir nog bara för de allraste närmsta å bästa snart

• skjuter illa
    AlexandraViberg skrev 2012-10-10 15:13:55 följande:
    Vi har haft namn klart sen förra grav :D
    Kul! Glad Jag tyckte det var riktigt svårt första gången. Kanske blir det lättare nu.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~