• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Oreos
    AlexandraViberg skrev 2012-10-10 15:13:55 följande:
    Vi har haft namn klart sen förra grav :D
    Skönt att ha det klart! Men sonen var det ett väldigt stort bråk ang namn så jag fasar lite för att ta upp det nu. ;)
    Men sonen har jag med en annan kille så det här blir vårat första gemensamma, min sambo är kanske inte lika som min förra kille. (Hoppas jag!)
  • AlexandraViberg

Jo med mitt ex blev det lite diskussion och jag är glad att hon blev tjej annars hade det blivit något jag verkligen inte ville!

Men med maken nu så var det aldrig något problem. Vi har två pojknamn (ett i reserv om man får två pojkar) och ett tjejnamn (lite svårare med reserv där dock)
    Känns skönt men samtidigt som en utmaning som saknas i graviditeten nu. Det hör ju lite till tycker jag!

• Mabaja

Nu har jag precis tagit ett digitalt och visst stod det gravid... 2-3 dessutom så jag är nog gravid trots allt! ;)

• Önskan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-10 12:05:07 följande:
    Jag rapporterar givetvis! De var skeptiska till att se hjärtat eftersom det enligt beräkningar ska börja slå samma dag som vi ska dit! :) 5+4 då.
    Men nästa fredag ska vi till vår fertilitetsläkare på vul också, då är vi i 6+4. Så då ska fasen lill hjärtat slå om den visar sig sitta rätt på fredag.

Jag är fram och tillbaka med vad jag tror, ena stunden är jag övertygad om att den sitter rätt men sen så känner jag "nej, den sitter i äggledaren" men nu har jag bestämt att förbereda mig på att den sitter fel, så man inte kollapsar fullständigt. Och allt annat tar jag som en fantastisk bonus och mirakel! :)

Håll alla tummar ni kan på fredag! :)
    Hör jag inte av mig innan kl 16 (ska dit 10) så satt den garanterat fel, så ni vet! :)

Usch vilken vånda.. håller alla tummar och tår för er!! Hoppet är det sista som lämnar en så det kommer gå bra!!!
  • Önskan

Har börjat få sjukt ömma bröst och min sambo är nöjd.. de har ökat i storlek med Glad

men jag är lite orolig för jag har sådan magkniper ( fiser jag så släpper det) och det kommer hela tiden. Varje natt måste jag gå upp två till tre gånger för att sitta på toa och fisa. Kan detta vara nåt fel, blir ibland orolig att läsa alla era historier med utomhavenskap och MA..   Är det vanligt att ha kramper?

• Sömntutan

Här har de bruna flytningarna gett sig. Hoppas att de håller sig borta. Dock har jag väldigt ont i magen till och från det stramar och drar i äggstockarna, inte alls skönt.
    Fan vad nojig man blir, men jag kommer ju inte ihåg så speciellt mycket från mina andra grav. då det var ett tag sedan.

Känner mig sååå jävulskt svullen nu också. Är inte direkt smal från början och detta gör ju inte saken bättre direkt. Hoppas det ger med sig lite iaf.

Äntligen! BF ~8 juni
  • AlexandraViberg
    Önskan skrev 2012-10-10 15:50:57 följande:

Usch vilken vånda.. håller alla tummar och tår för er!! Hoppet är det sista som lämnar en så det kommer gå bra!!!
    JA det är det men försöker att ställa in mig på att det kommer gå åt fanders igen! Är väl lika bra tänker jag!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Valborgs

Inget sex här sen plusset heller, har verkligen inte varit sugen på det heller så är rätt nöjd över det :)

Namn har vi oxå börjat fundera på, eller ja, mest jag iofs, sambon har nog inte kommit med något eget förslag ännu. Men vi båda har fastnat för Minea/Minnéa om det blir en tjej, pojk är svårare, men tror nog det blir en tjej denna gång oxå.

Pratade med sambon om att kolla kön på RUL idag, han vill inte, men om jag verkligen vill så kollar vi. Har inte kollat med någon av mina tjejer och har alltid velat spara på det till fl innan, men så nyfiken nu så kommer nog inte kunna hålla mig. Hur ska ni göra? :)

• Annafredrika
    mytol skrev 2012-10-10 14:37:18 följande:
    Får man ställa en intim fråga till er andra? Har ni haft sex efter pluset? Jag törs inte för jag vet att man kan ha sköra slemhinnor å börja blöda, ofarligt, men jag vill inte våndas över tankarna om det är en blödning pga sexet eller annat. Min sambo tycker nog att ja e väldans trist i

Vi sxar fortfarande i stort sett vare dag men hade 3 dagars uppehåll nu när jag hade de brunrosa flytningarna. Jag är lika sugen som vanligt :D hoppas det håller i sig...
  • Sömntutan
    Valborgs skrev 2012-10-10 17:28:48 följande:
    Inget sex här sen plusset heller, har verkligen inte varit sugen på det heller så är rätt nöjd över det :)

Namn har vi oxå börjat fundera på, eller ja, mest jag iofs, sambon har nog inte kommit med något eget förslag ännu. Men vi båda har fastnat för Minea/Minnéa om det blir en tjej, pojk är svårare, men tror nog det blir en tjej denna gång oxå.

Pratade med sambon om att kolla kön på RUL idag, han vill inte, men om jag verkligen vill så kollar vi. Har inte kollat med någon av mina tjejer och har alltid velat spara på det till fl innan, men så nyfiken nu så kommer nog inte kunna hålla mig. Hur ska ni göra? :)
    Åh detta men namn är ju så roligt. Tjejnamn har jag hur många som helst, men killnamn är värre.
    Vi kommer inte att ta reda på kön. Jag personligen tycker det är skitspännande att inte veta, en del av grejen faktiskt.
    Jag har ju två pojkar, så jag måste ju erkänna att det skulle vara roligt med en liten tjej denna gången. Men såklart är en pojke precis lika välkommen.
    Äntligen! BF ~8 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~