• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

Lyssnade på hjärtat igår, så mysigt oxå hör man rörelserna går in i vecka 13 idag!! Woop woop Härlig känsla.... Kanske det går vägen denna gång :)

• Madelen21

mysmamman2: har du en doppler hemma eller var du hos bm?

jag ska till bm idag å är också i 13 idag. ska fråga om man kan få höra idag :) 

• Rufsi 406

Berättade för pappa och syskon på fars dag. Sa bara att vi hade en present åt honom men att den inte var klar förrän i juni! Det funkar ju även på julafton. v 15 imorgon onsdag och jag trodde att jag skulle slippa kräkas nu då jag inte gjort det på ett tag, men så stressade jag lite för mycket i morse och då gick det åt skogen. Har fickorna fulla med hundbajspåsar för det kommer ibland på olägliga platser som mitt på stan när jag går från tåget till jobbet och då är de himla bra att ha. Hade cravings efter cheeseburgare ett tag men det har gått över. Har väl lite lakrits- och citruscravings annars tror jag. Har också känt av foglossning de senaste veckorna. Trodde inte man kunde få det så tidigt, men så är det tydligen. Känns av i ländryggen när jag rört på mig lite för mycket.

• Madelen21

rufsi406

cheeseburgare har jag också haft :)
    mc donalds cheeseburgare... hehe
    men annars har jag inget sug alls eftr nå spec... nu måste ja ta mig en piggelin innan jag ska till bm. 

• Yessical

Jag mår illa och kräks då och då på morgonen, men annars vet jag inte om jag känner så mycket mer.
    Ingen mer än jag som är orolig att saker och ting inte stämmer?

Kan man ringa till BM och be att få komma dit och kolla så allt är OK? 
    Jag var på VUL V10 och då var allt som det skulle, men saker kan ju förändras menar jag.. 

• gorek86

Jag är också grymt orolig att det är nåt som inte stämmer. Ska iväg på kubtest 12/12 så då får jag besked.
    Har inte känt så mycket, lite illamående ibland och lite trött men annars inget.

• Yessical
    gorek86 skrev 2012-12-04 10:56:05 följande:
    Jag är också grymt orolig att det är nåt som inte stämmer. Ska iväg på kubtest 12/12 så då får jag besked.
    Har inte känt så mycket, lite illamående ibland och lite trött men annars inget.

OK, Jag och sambon funderade länge och mycket på KUB och kom fram till att inte göra det.. Kanske var dumt.. Jag vet inte.. När är sista veckan för KUB Och nån som vet hur lång väntetid det är i sthlm??
  • mytol
    Yessical skrev 2012-12-04 10:58:53 följande:
    OK, Jag och sambon funderade länge och mycket på KUB och kom fram till att inte göra det.. Kanske var dumt.. Jag vet inte.. När är sista veckan för KUB Och nån som vet hur lång väntetid det är i sthlm??

Vi tackade nej till både kub och nupptestet men fick ändå göra ul:et. Får ni betala ert kub själva isf eller erbjuds ni det? Har för mig att vecka 13 är sista veckan.
  • Yessical
    mytol skrev 2012-12-04 11:07:24 följande:

Vi tackade nej till både kub och nupptestet men fick ändå göra ul:et. Får ni betala ert kub själva isf eller erbjuds ni det? Har för mig att vecka 13 är sista veckan.
    Jag vet inte, Tyckte att Bm frågade så mycket om vi ville göra KUB testet att jag vart irreterad och tänkte att nej mitt barn är mitt barn och hur det än är så kan jag inte göra nått åt det. Det kommer att bli lika älskat oavsett.
    Jag vet inte om vi får stå för det själva, Kom aldrig så långt i planeringen  

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~