• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Sömntutan skrev 2012-12-04 22:10:08 följande:
    Baby Lei: mina pojkar hinner bli 10 och 8 innan bebisen kommer, så det blir en liten sladdis.

Mysigt med en sladdis!
  • Baby Lei
    Kickilina skrev 2012-12-04 21:49:38 följande:
    Vilken underbar dag! Går så sällan till frisören och blir inte ofta nöjd heller. Men idag blev det ett besök till en ekologisk frisör, 3 h, i frisörstolen, barnen på dagis och grymt nöjd med resultatet och så pulkaåkning med kidsen väl hemma. Vissa dagar är ju bara njuta-dagar!!!Härlig dag för dig med Är också så sugen på middag ute och bio!

Åååh.. Jag är i akut behov av att färga och klippa mitt hår. Min bästis och låtsasbror är min frisör, och han har fullt upp.. Skomakarns barn säger jag bara... Men han förbjuder mig att gå till någon annan, hehe. Så jag får se ut så här ett tag till helt enkelt :)
  • Pellefanten

Baby Lei å du skulle sett hur jag såg ut fram till maj förra graviditeten. Utväxt fram till strax ovan öronen, slitet hår å randigt av hemma slingande. Inte snyggt men väntade på tid hos bonus syrrans kusin å det ca värt det. Håret blektes under sommaren från färgen jag fick till min normala färg ( meningen) å nu har jag inte behövt färga sen dess med undantag för att jag fräschade upp det med lite slingor till vårat bröllop i februari.

• Madelen21

Gomorron allihopa

Dagen börja skit här... åkte på huvudvärk från helvete i förrgår kväll å d sitter i än, ja migrän... fy fan va jobbigt... d enda som funkar på mig är treo som man inte bör ta när man är gravid.... så jag måste helt enkelt härda ut :(
    brukar sitta i i tre dagar så jag får nog lov å pusta ut iag också och i värsta fall i morgon också...

nu ska ja snart promenera mä älsta barnet till dagis 2 km... känns inte kul när man mår som man gör :/
    sen blir d hem å inta soffläge fast ja har tusen andra saker å göra. 

• Ung Mamma 91
    Sömntutan skrev 2012-12-04 22:10:08 följande:
    Baby Lei: mina pojkar hinner bli 10 och 8 innan bebisen kommer, så det blir en liten sladdis.
    Så du räknas nu alltså som förstföderska igen ? :) Kul!
  • Yessical
    Baby Lei skrev 2012-12-04 21:12:44 följande:

Be om att få göra bara ett ultraljud! Du behöver ju inte göra hela Kub eller Nupp scanningen för att få se att hjärtat slår och att lilla bebisen har rätt storlek. Det är så otroligt skönt att få det bekräftat!

Jag ringde BM igår, fick tid den 19/12 så jag väntar på det! :)
  • SunnaLiv

Idag nu 10.40 bär det av för mitt KUB/NUPP.E lite nervös nu :S

• Ung Mamma 91
    SunnaLiv skrev 2012-12-05 08:47:03 följande:
    Idag nu 10.40 bär det av för mitt KUB/NUPP.E lite nervös nu :S
    Tänk bara inte det värsta så går nog allt bra :) Jag är inte ett dugg närvös för mitt KUB , ska bara bli mysigt å se :)
  • Zora

Jag var ganska nervös för mitt KUB, men faktiskt mest för att det kanske kunde visa att det inte fanns nåt där, att jag bara hade inbillat mig att jag är gravid. Men så fort hon satte den där saken mot magen och bilden dök upp, då släppte det, för det var ju en filur där inne :) Lite nervös för resultatet var jag ju också, men bara lättnaden att den fanns där inne gjorde att det på nåt sätt inte var lika jobbigt att vänta på siffrorna :) Kommer gå så bra så! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~