• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • em77

Usch... Styrke kramar till dig blåbärssaft.
    Vet hur du känner, har råkat ut för det samma. Blev gravid direkt efter fick inte ens mens imellan. Hoppas du blir gravid snart igen!!

Som sagt, man oroar sig hela tiden. Man får sig några extra tankeställare när ngt sånt händer... Och undrar om litens hjärta fortf. pickar där inne. Man önskar man kunde gå på kontroller lite oftare. Känns super långt till nästa gång. Känns som det var oftare med mina två andra.

Ha en bra dag.. Här snöar det för fullt idag... Mysigt!!!!

• tantS

Nu har vi varit på kub. 1/18000 - dagens bästa resultat enligt sköterskan :) Bebis låg så tryggt och vilade. Vinkade lite åt oss och sträckte sig lång. Mysigt :)

• Acantha

Har också gjort UL idag, fast bara Nupp. Låg risk för DS på båda två och de var så fina! Vi hittade fyra fötter, fyra händer, två urinblåsor.
    De ligger så fint och delar livmodern på tvären. Den store under och den lille över. Skiljer ganska mycket på dem, men inget vi ska bekymra oss över. Så länge den lilla inte blir mindre i jämförelse med sitt syskon så är det ok.
    Klart tvåäggs också!

• Ung Mamma 91
    ThereseJohansson skrev 2012-12-02 18:35:56 följande:
    Beklagar Blåbärssaft!

Jag kände lite på magen nedanför naveln idag och känner att magen har börjat hårdna..så iaf så tryckte jag lite försiktigt, inte alls hårt och då fick jag en stor vibrationsvågs känsla...aldrig vart gravid innan men det måste ju ha vart bebis, eller?? Går in i v15 på tisdag..
    Jo då det är det. I dom här veckorna börjar man känna fosterrörelser utanför magen.

Styrkekramar till Blåbärssaft  
  • Annafredrika

Varit på gyn och tittat till Pyret precis :D

Mätte för tiden och blev tillbakaflyttad till den sista maj! Har aldrig hänt tidigare, nåväl, vi får väl se vad rulet säger om det ;)

• Natan

Är det någon/några fler än jag som har tandvärk och ilningar i tänderna? Jag har det i en tand och det kom precis i samband med graviditeten därav min undran :)

Igår prövade jag min fina bröllopsklänning och den börjar sitta lite tajt om magen (paaaannniiiik) men som tur är kan man lägga upp tyget på magen eftersom den redan är så lång, vi måste ändå sy upp den så att jag inte snubblar i kyrkan ;)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~