• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Tack allihopa :) vad snälla ni är!

Solrosen82: vad kul att julbordet var bra :) mitt var med fantastiskt bra! Jag lyckades få i mig en liten tallrik även fast illamåendet satt i men gott var det :) jag frågade om laxen hade varit fryst och om dom hade gravat och rökt laxen själva och de hade dom gjort så jag åt lite av det med eftersom jag älskar lax :)

Jag är i vecka 13 nu och igår såg släkten att jag är gravid :) kul att det redan börjar synas en liten kula :)

Glad 1a advent!

• Natan

Glömde skriva att igår hade jag lite högre klackar (7 cm) när jag gick ute och fy tusan vad rädd jag var för att trilla omkull!! Jag skulle gå ner för en trapp och gick som en pensionär :)

• Mj1983

Vecka 12 idag. Jämför med bilder från graviditeten med första barnet, magen är nu med nr 2 lika stor som i vecka 16 med 1an... O då tyckte folk att jag fick stor mage fort. Ohhh my!!!!

Ett par av mina "gamla" byxor passar. Thats it.

Blir en lång graviditet för alla problem och sizen kommer ännu tidigare denna gången.

• Blåbärssaft

Hej! Här har det tyvärr hänt tråkigheter. Skulle gått in i v.12 idag men fick lite blod på pappret när jag torkade mig igår.
    Åkte in till gyn akut idag och det visade sig att det lilla livet dött i v. 6-7. Är såklart förkrossande ledsen och matt men känner mig mest sviken på min kropp som lurats så. Har blivit inlagd nu och väntar på läkaren så får vi se vad hon beslutar. Ville bara berätta för er så ni vet varför jag lämnar tråden. Jättelycka till nu alla härliga Junimammor.

• AlexandraViberg

Usch! Känner med dig blåbärssaft! Ta hand om er nu. Vet att det kommer kännas bättre med tiden, även om det känns hopplöst mörkt när det händer! Kramar

• LitenOchSkeptisk

Så fruktansvärt tråkigt att läsa blåbärssaft, blir så ledsen av att läsa det du skriver.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra nu, och att du snart sitter där med stor mage igen. Ta hand om varandra! Stora kramar

• Zora

Nej vad tråkigt att höra Blåbärssaft! :( Så ledsamt. Önskar dig all lycka framöver, ta hand om dig!

• Baby Lei
    Blåbärssaft skrev 2012-12-02 14:33:37 följande:
    Hej! Här har det tyvärr hänt tråkigheter. Skulle gått in i v.12 idag men fick lite blod på pappret när jag torkade mig igår. Åkte in till gyn akut idag och det visade sig att det lilla livet dött i v. 6-7. Är såklart förkrossande ledsen och matt men känner mig mest sviken på min kropp som lurats så. Har blivit inlagd nu och väntar på läkaren så får vi se vad hon beslutar. Ville bara berätta för er så ni vet varför jag lämnar tråden. Jättelycka till nu alla härliga Junimammor.

Nej vad tråkigt! Jag vet vad du går igenom, jag har varit med om exakt samma sak själv och jag hoppas att du har bra vänner runt dig att ventilera med. Många varma kramar från mig.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~