• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan

Jag har blivit livrädd att bebisen inte lever längre. Vet inte varför, men det är en känsla jag fått sista tiden. Dock märker jag ju att magen har växt och mitt illamående har inte gett sig. Det är verkligen lång tid man får vänta på RUL.

Berättade för barnen i söndags och jag har ju varit jättenervös för äldsta sonens reaktion. Han har hela tiden så fort vi pratat om syskon slagit bak ut och inte alls gillar förslaget. Som tur var så gick det väldigt bra. Båda barnen blev glada och förväntansfulla. Stora sonen ringde fort till sin bästis och berättade stolt nyheten. Känns så skönt att de tog de bra.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    tovediana skrev 2012-12-03 23:03:50 följande:
    hej tjejer! nån som fått nån craving än då? :D
    själv är jag besatt av att doppa en morot i en citronhalva :S 
    Älskar ost, morötter och mackor.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Baby Lei

Jag har precis varit på dejt med min kille :) Smet lite tidigare från jobbet, och så blev det middag +bio. Supermysigt! Jag kan verkligen rekommendera Argo, en riktig nagelbitare! Hur mår ni idag?

• Baby Lei
    Yessical skrev 2012-12-04 11:10:33 följande:
    Jag vet inte, Tyckte att Bm frågade så mycket om vi ville göra KUB testet att jag vart irreterad och tänkte att nej mitt barn är mitt barn och hur det än är så kan jag inte göra nått åt det. Det kommer att bli lika älskat oavsett. Jag vet inte om vi får stå för det själva, Kom aldrig så långt i planeringen      

Be om att få göra bara ett ultraljud! Du behöver ju inte göra hela Kub eller Nupp scanningen för att få se att hjärtat slår och att lilla bebisen har rätt storlek. Det är så otroligt skönt att få det bekräftat!
  • Baby Lei
    Sömntutan skrev 2012-12-04 20:26:57 följande:
    Jag har blivit livrädd att bebisen inte lever längre. Vet inte varför, men det är en känsla jag fått sista tiden. Dock märker jag ju att magen har växt och mitt illamående har inte gett sig. Det är verkligen lång tid man får vänta på RUL. Berättade för barnen i söndags och jag har ju varit jättenervös för äldsta sonens reaktion. Han har hela tiden så fort vi pratat om syskon slagit bak ut och inte alls gillar förslaget. Som tur var så gick det väldigt bra. Båda barnen blev glada och förväntansfulla. Stora sonen ringde fort till sin bästis och berättade stolt nyheten. Känns så skönt att de tog de bra.
    Äntligen! BF ~14 juni

Vad skönt att han tog det så bra! Syskon är ju det bästa som finns :) i alla fall när man är lite äldre. Hur gamla är dina barn?
  • Kickilina

Vilken underbar dag! Går så sällan till frisören och blir inte ofta nöjd heller. Men idag blev det ett besök till en ekologisk frisör, 3 h, i frisörstolen, barnen på dagis och grymt nöjd med resultatet och så pulkaåkning med kidsen väl hemma. Vissa dagar är ju bara njuta-dagar!!!

Baby Lei skrev 2012-12-04 21:08:12 följande:
    Jag har precis varit på dejt med min kille :) Smet lite tidigare från jobbet, och så blev det middag +bio. Supermysigt! Jag kan verkligen rekommendera Argo, en riktig nagelbitare! Hur mår ni idag?
    Härlig dag för dig med Är också så sugen på middag ute och bio!
  • Sömntutan

Baby Lei: mina pojkar hinner bli 10 och 8 innan bebisen kommer, så det blir en liten sladdis.

• Baby Lei
    Sömntutan skrev 2012-12-04 20:26:57 följande:
    Jag har blivit livrädd att bebisen inte lever längre. Vet inte varför, men det är en känsla jag fått sista tiden. Dock märker jag ju att magen har växt och mitt illamående har inte gett sig. Det är verkligen lång tid man får vänta på RUL. Berättade för barnen i söndags och jag har ju varit jättenervös för äldsta sonens reaktion. Han har hela tiden så fort vi pratat om syskon slagit bak ut och inte alls gillar förslaget. Som tur var så gick det väldigt bra. Båda barnen blev glada och förväntansfulla. Stora sonen ringde fort till sin bästis och berättade stolt nyheten. Känns så skönt att de tog de bra.
    Äntligen! BF ~14 juni

Vad skönt att han tog det så bra! Syskon är ju det bästa som finns :) i alla fall när man är lite äldre. Hur gamla är dina barn?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~