• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    Blåbärssaft skrev 2012-12-02 14:33:37 följande:
    Hej! Här har det tyvärr hänt tråkigheter. Skulle gått in i v.12 idag men fick lite blod på pappret när jag torkade mig igår.
    Åkte in till gyn akut idag och det visade sig att det lilla livet dött i v. 6-7. Är såklart förkrossande ledsen och matt men känner mig mest sviken på min kropp som lurats så. Har blivit inlagd nu och väntar på läkaren så får vi se vad hon beslutar. Ville bara berätta för er så ni vet varför jag lämnar tråden. Jättelycka till nu alla härliga Junimammor.
    Men så tråkigt Blåbärssaft. Ta hand om dig!
    Äntligen! BF ~14 juni
  • ThereseJohansson

Beklagar Blåbärssaft!

Jag kände lite på magen nedanför naveln idag och känner att magen har börjat hårdna..så iaf så tryckte jag lite försiktigt, inte alls hårt och då fick jag en stor vibrationsvågs känsla...aldrig vart gravid innan men det måste ju ha vart bebis, eller?? Går in i v15 på tisdag..

• Solrosen82

Åååh va tråkigt blåbärssaft! :( det där är ju mardrömmen som många här är rädd för. Kramar!

• Lillpluttan

Blåbärsaft: :( Nej vad ledsamt att höra!! Ta hand om er.. En vacker dag är det dags igen. Tills dess: all värme o omtanke till er..

• Lillpluttan

Alltså min mage!! Så stor den är.. V.13 nu.. I min första graviditet sundes inget på magen förrän tidigast v16-17.. Vill inte gå upp för mkt.. Gick upp 12 kg tot förra gången och det vara alldeles lagom..

• Moniica

Usch vad trist blåbärssaft
    Vet precis hur du känner. Det hände mig oxå i mitten av Juli detta året. Inget kul alls. Jag fick missfall i V.12 men varit dött sedan V.9.
    Det tog musten ur mig. Ja och min Sambo. Han har inga barn sedan innan så han led lika mycket som jag.
    Dom sa till mig att man är mest fertil efter ett missfall så efter 1 1/2 vecka så tänkte jag: nej fan i helvete om detta ska ta knäcken på mig. Nu kör vi på som vanligt. Och vips en månad senare va jag gravid igen.
    Ta hand om dig. Och ge dig fan på att detta inte ska knäcka dig.
    BAMSEKRAM

• Sagolina

Tänker på dig blåbärssaft! Förstår din känsla av att vara arg på kroppen som svikit. Så tänkte jag också efter mitt ma, men efter en tid började jag istället tänka att kroppen ville vara gravid så mycket, så den höll fast trots att det gick som det gick...

• Isa82

Blåbärssaft, så fruktansvärt tråkigt. Alla styrkekramar till er.

• Isa82

Själv skall jag på inskrivning idag, v 10+5. Känner mig lite nervös. (mest för de där jäkla blodproverna) Men de är ett ont måste Har börjat må mkt bättre nu sen helgen och klan äta mer som vanligt. Så nu hoppas jag att min vikt  skall komma under kontroll, ligger + 1,5 kg då jag varit tvungen att småäta hela tiden för illamåendet för att orka ta hand om dottern. Lär få backning på det idag på MVC. Nä, nu är det sängen efter att ha jobbat natt.

God natt tjejer!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~