• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Acantha

Får inget gjort! Sitter bara här och jäser! Tips på hur jag tar mig i kragen och får nått gjort?

• Monkis

Gått ner? Oj!! (I wish :)). Em77- skönt att jag inte är ensam om detta. Känner knappt igen min kropp!! Måste VERKLIGEN ut och handla lite lösare kläder hahaha

• Natan

Jag har gått ner 4,5 kg :( men det är pga illamåendet och att jag inte får i mig tillräckligt med mat. Jag dricker näringsdrycker för att få i mig lite iaf!

• Mj1983

Här är en med fruktansvärt illamående sen v 7. Sjukskriven sen dess. Lättade lite för 1,5-2 veckor sedan, men de sista dagarna mår jag sämre igen. Kräktes 1 vecka tills jag fick lergigan comp vilket jag fortfarande äter.

Jag har ändå gått upp 6 kg och är nu i vecka 13.

• AlexandraViberg

Jag har fått mage trots nedgången på 4.5. Nu börjar jag känna mig starkare sen jag gått upp 1 kg. Men vet inte hur många gånger jag kräkts upp hela magen. Men var en vecka sedan nu. Allt vände i torsdags. Oerhört lättande. Det har varit pga huvudvärken jag kräkts. Den börjar komma tillbaka lite smått sen igår men aldrig fullt ut så hoppas det aldrig bryter ut igen..

Mitt mål på +10 kg känns långt bort!

• em77

Är det många på tråden som vill ta reda på könet på bebben? Har inte kollat med mina två tidigare små troll men nu e jag allt nyfiken å vet inte om jag kan hålla mig. Den praktiska ådran i mig vill oxå veta.. Så vi får se ).

• fivestepsback

Jag har också tappat 2 kg, startade på runt 57.. Men jag det verkar som att det vänder nu när aptiten är tillbaka :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~