mytol skrev 2012-12-12 19:05:47 följande:
Jag tror oxå att de kan vara bebisen. Jag kände liknande i lördags och var då i vecka 14 och kände precis likadant med sonen i vecka 14.
Ojj hoppas det är så:) Vid vul i v12 vad det en mycket livlig liten krabat, så kanske bara är så att lill*n rör sig mycket:)
Får i alla fall se att allting är bra på onsdagen, så kanske jag sen kan slappna av lite mera. Just nu är varje ny känsla, varje gång det gör minsta lilla ont eller värker, ettt tecken på missfall... Hatar mig själv för att jag tänker så, för normalt sett så är jag en jättepositiv person. Men nu är allting mörka moln och olycka i mina tankar.
Hade ganska kraftiga blödningar i 5dagar för en vecka sen, men eftersom jag inte hade någon värk i samband med dem borde det bara vara moderkakan som (förhoppningsvis) flyttar sig över öppningen. Hade mycket växtvärk dagarna före blödningen började, så kopplade ihop dem två. Efter det bara små blödningar, så hoppas att jag snart inte alls behöver blöda! Men som sagt, återkoll på mödrapolikliniklen nästa vecka, 4 ul/vul pga. blödningar i denna graviditet. Skönt att de läkare jag haft kontakt med förstår sig på människor och på att oro är mycket stressande för kroppen och babyn i magen!