• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Alexandra: på papprena står det v18 men hon sa ju att det blir lite senare just pga de röda dagarna..så ibörjan av januari är vi i v20-21..ringer nog och kollar, vi längtar sååå efter att få se bebisen..är ju vårt första barn :)

• AlexandraViberg

Oj ja, vad långt gånget då! Trodde du var en vecka före mig och tänkte eftersom jag är i 19 de 10/1 så skulle du vara det en vecka tidigare men tänkte nog fel. :P
    Men kolla om det inte går på mellandagarna iallafall då? Då är ju jag i 17 så då borde du vara i 18 och de kan ju inte ha stängt helt alla mellandagar? Tåls ju att kolla iallafall!

Det görs ju i v.18-19 av en anledning tänker jag. Hoppas det går att fixa! Förstår att du är otålig! Är jag med! :P

• Caroliin

Alexandra det med ul är nog olika. Jag gick in i v.15 idag. Har ul 3/1 är då i v.17+4 enligt vul men v.19+0 enligt mens så tror bm räknar efter mens.

• Zora
    ThereseJohansson skrev 2012-12-10 20:12:17 följande:
    Går in i v16 imorgon och min BM sa på inskrivningen i v11 att jag kunde räkna med att RUL blir lite senare, mest troligen i början av januari pga många röda dagar...men borde jag inte få tiden för det snart?? Funderar på att ringa henne imorgon..

Jag gick också in i v16 idag (15+0) och jag har fått tid för RUL 4/1
  • Zora

Eller ja, såg nu att du går in i v 16 imorgon och inte idag, men det är ju typ samma :) Är mitt första barn också.

• AlexandraViberg

Jo men precis! 18-19 är ju vanligast vad jag hört. Vårt blir i v.19, 18+4, det var optimalt enligt vår bm. Men sen på vissa ställen börjar de i v.16 och andra tar så sent som i v.20. Men är deras i v.19 så bör ju vecka 1 gå helt utmärkt. Men jobbigt att vänta såklart :)

• ärdetmintur2013
    AlexandraViberg skrev 2012-12-10 20:17:08 följande:
    Madelen: haha förlåt men lät så roligt att du var och köpte fisk till akvariet så middagen blev sen! Som att du åt de gamla fiskarna!

Men läste snabbt så sen fattade jag ju :P
    Hahaha du gjorde min kväll med den kommentaren :D Så kul för det hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit den :)
  • ThereseJohansson

Får ringa och höra, vill också veta nu ju :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~