• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • SunnaLiv
    Kickilina skrev 2012-12-10 17:07:18 följande:
    Fina namn! Vi har inte jättemånga namn på E. Ebbe heter Eli i andranamn, det gillar jag och Elis. Elsa har svägerskan snott precis. Det är ju annars underbart! Ellie har vi däremot kvar på listan som en favorit. Ebon gillar jag (men det är lite väl flippat...) Annars är nog Sigge och Greta högst upp på listan...

Vet ni om det är enäggs eller tvåäggs? Ska ni kolla upp vilka/vilken sort det är?
    hihi vår kille heter med Eli i andra namn Glad
  • Natan

Mj 1983: vi får hoppas att dom godkänner och hålla tummarna.

Baby lei: ja det är verkligen sjukt! Hur ska dom veta hur jag mår om dom aldrig träffat mig? Jätte dumt tycker jag!

• AlexandraViberg

Alltså kan man vara smärtfri EN dag? Ikväll fick jag ont i ljumsken som FAN! Tänkte att nu blir det missfall tammefan. Även ont bak i ryggen och runt blygdbenet, möjligtvis något ovanför. Bara på höger sida! :S
    Livmodern känns inte lika hård heller men det är nog bara oros inbillning.. :P

• ThereseJohansson

Går in i v16 imorgon och min BM sa på inskrivningen i v11 att jag kunde räkna med att RUL blir lite senare, mest troligen i början av januari pga många röda dagar...men borde jag inte få tiden för det snart?? Funderar på att ringa henne imorgon..

• Madelen21

Gokväll allihopa
    Här är jag helt slut idag... Varit iväg på djurmagazinet å köpt fiskar till vårt akvarium så vi åt middag typ nyss.. .å innan vi åkte fick ja lov å ta panodil för ja hade ont i huvve hann inte svälja så spydde ja som en gris... åå va drygt... men go midda fick ja idag.. stuvade makaroner å prinskorv... varit så sugen på prinskorv länge nu så idag fick jag äntligen äta det :)

nu sitter jag här å kännr mig sjuk.. kännr mig febrig trött å allmänt slut... antar att sånt där går runt...
    Minstingen fick krupp inatt...men d va lindrigt å han sov hela natten men ja vakna ju å hörde d där rosslet... jobbigt... Ush nu ska jag gå å lägga mig... känner mig så sjukt trött.... 

• AlexandraViberg

Therese: gick in i v.15 idag och vi får RUL 10/1. Så en vecka innan borde ni rent logiskt kunna ta därmed 3/1 och tidigare än så är det ju ändå jul och nyår. Vi har ju dock i v.19, (18-19 men helst 19) ni kanske ska ha tidigare?

Du torde ju få tiden innan jul om tiden inte ska fastna i postföringen så ring och fråga?!

• AlexandraViberg

Madelen: haha förlåt men lät så roligt att du var och köpte fisk till akvariet så middagen blev sen! Som att du åt de gamla fiskarna!

Men läste snabbt så sen fattade jag ju :P

• Madelen21

alexandra: haha vi har inte haft fiskar förens idag. köpte akvarium förra v å först iag har vi satt i fiskar.

• AlexandraViberg

Haha jo jag förstod ju sen men kopplade lite fel första läsningen! Skyller på att jag köpt julklappar idag och är helt slut :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~