Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

cj2

Ojj då har du ju jättelågt... Me mitt första barn så åt ja jordgubbar som en tok d va mitt begär den sommaren å slapp äta järntabletter bm sa att jordgubbar innehålller mkt järn
    me andra barnet fick ja lov å äta järn men fick fruktansvärt ont i magen av dom så åt inte så länge...
    får se denna gång. 

• Madelen21

caroliin: jaha... men den måste ju bäbisen sitta framåtvänd ganska tidigt ju... Det vill inte jag...

• Madelen21

sofie och laura : för min del behövs syskonvagn då jag inte har körkort och vi går mkt och jag vet sen min älsta som nu är 5 var 3 då lillebror föddes att vi använde den rätt väl... för å begära att en 3 åring ska stå på ståbräda långa promenader d känns inte rätt... inte för mig... 

• Madelen21

Ja detta m syskonvagn...
    vi får se va d blir för oss. Min son  tycker om att åka vagn så d blir inga problem. sen när han får åka me lillebror blir ju ännu mer spännande :)
    inget är bestämt än men d lutar ju åt babytravel las vegas å hon på babyproffsen sa 2 v lev tid beroende på hur d såg ut på huvudlagret.

• Madelen21

missme83: Ja hur mkt man behöver i varje storlek, ja svårt å säga... beror ju lite på hur barnet blir.. om det är ett  barn som kräks mkt eller så.. men jag har ganska mkt... har inte tänkt köpa så mkt i just 56... 50 har jag typ inga plagg för mina barn är alltid så stora.. å blir d ett mindre barn så shoppar jag väl då, eller andra släktingar :)

Här har den enorma tröttheten smygit sig på å jag har pratat me min bm idag och vi kom överens om att ja ska börja äta niferex 1 var 3 dag till å börja me å så ska vi kolla hb när ja ska dit vilket inte är fören 22 februari.. hon tyckte d kunde va bra att ha ätit det ett tag innan man kolla me hb.. ja ja vet inte nå... men ja gör som hon säger...

å niferex ska tydligen va mest skonsam mot magen om man jämför m andra järntabletter sa hon på apoteket..

• Madelen21

solrosen82: blodpudding kan ja inte äta.. ush... ja tar niferex var 3e dag till en början så får vi se :)

• Madelen21

Namn är svårt jag tycker det är mkt lättare m flicknamn än pojk. vi väntar nu en pojke och dom namn jag än så länge har i  min lista är :

Elias
    Liam
    Edvin
    Lukas
    Axel
    Hugo
    Måns

Men jag gillar mest Elias... Sambon vet ja inte va han tycker.. tror han tycker Liam.. Vi har en Agnes och en Theo så vi har ju en med ett  "gammalmodigt" namn och en med ett lite nyare namn :)
    vi har ju som tur är ett bra tag på oss å fundera på saken...
    jag är i syskonvagn djungeln nu.. på söndag blir attt åka å kika å prova å känna runt igen...  vill gärna ha nya babytravel las vegas men ja vill känna lite mer på den å kolla lite mer på andra alternativ oxå. 

• Madelen21

stinsen: jag har en av varje å dom heter Agnes och Theo
    Denna är en pojke och mina funderingar är just nu:
    Elias
    Liam
    Lukas
    Edvin
    Melwin

när ja frågar sambon om nåt förslag säger han ja vet inte haha... Jag har fått välja när vi fått dom andra två... jag gillar mest Elias faktiskt... men vi får se :) 

• Madelen21

natlup: har du nån adress till sidan ni beställde ifrån? va blev priset? har hört att de ska va bra mkt billigare å köpa från andra länder än hemma i sverige. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~