Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

mytol: neej va tråkigt att inte få ha sina grejjer ifred...
    Jag hade en brio happy 08/09 som jag har bytt bort och den var me hårdlift som man klickar fast på chassit och på den var d två röda spärrar som man tryckte in för att få av och på den så den var inte krånglig alls.. sen fanns bärhandtag på den så ja man kan bära  den om man vill.. dock tycker jag den verka otymplig å bära... nu har ju jag aldrig behövt bära den... du får ut i affärn å testa lite kanske... blir d begagnad lr ny? 

• Madelen21

så var vi hemma från ul och allt såg bra ut.. blev flyttad 2 dagar och nu har vi bf 19/6
    och... vi väntar en Prins <3 

• Madelen21

valborgs: Tack tack.. ja m första gick ja över 3 dagar och andra 9... så risken finns att gå över. men vi hoppas på före midsommar :)

Min dotters reaktion när ja berätta att hon ska få en lillebror var: Jag vill inte ha en lillebror :)
    Men sen efter ett tag så blev det okej :) 

• Madelen21

kickilina: jag gick själv och d gick väl bra.. sambon och barna var å titta på större bil under tiden :)

• Madelen21

louise1983

va hette din bm som gjorde ul? hon hette ammi som gjorde mitt.. minns inte efternamn nu.. 

• Madelen21

louise1983  jaa så var det ju :) ja fick lov att hosta för att den skulle ändra läge hehe :)

• Madelen21

Hej tjejjer
    åå mina riktiga cravings är verkligen semlor.. åååå va gott.. har just ätit semla å d va verkligen super gott...
    Nu ska jag ta å röjja upp här får främmande kl 13 å sen ikväll kommer en tjej å köpr min syskonvagn.. är i behov av en annan modell å ska ut å kika i morron :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~