• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Idag ska jag ta nya prover för min körldkörtel. Hoppas det har blivit bättre!

• AlexandraViberg

Sara: nä? Sjukt häftigt! :D
    Väldigt många ägg det där, aldrig hört om så många vid utplock. Mesta jag hört hittills är 16. Och det är en bekant till mig. De hände på första och de satt in två. (Det var på den tiden man fortfarande med rutin satt in två) Det blev tvillingar. :)

Acantha: Ja! Du lär ligga högre på hormoner och livmoder storlek hela tiden du! Mim går inte att dölja längre heller men tycker det är skönt. Har liksom inget att dölja.
    Men jag är fascinerad att den syns så tydligt varje morgon eftersom jag egentligen har en bakåtlutad livmoder, så är rätt säker att den tippat fram nu :P

Friiday: min började synas såhär i slutet på v.15 ungefär. Är i v.17 nu. Kan även gissa att när min väl tippade fram från bakåtlutad så tippade den fram helt. Sen så väger jag inte så mycket och har bara gått ner hittills. :)

• em77

Sitter i väntrummet på östra.. Med rå ångest! Snart dax för fvp.. Nervös så jag mår illa..hua!!!

• AlexandraViberg
    em77 skrev 2012-12-27 13:50:22 följande:
    Sitter i väntrummet på östra.. Med rå ångest! Snart dax för fvp.. Nervös så jag mår illa..hua!!!
    Är du rädd för själva provet eller vad resultatet blir?
    Ta det lugnt bara och tänk på andningen så ska det nog gå bra!
    efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • Libra89

Alexandra: Du skrev i bildtråden om kroppsbehåring, kan ju säga att jag också blivit luden på magen. Just vid naveln är det mörkare med annars ljust( än så länge). Sjukt vad kroppen förändras, undrar varför man ska bli hårigare bara ;)

• AlexandraViberg
    Libra89 skrev 2012-12-27 14:30:08 följande:
    Alexandra: Du skrev i bildtråden om kroppsbehåring, kan ju säga att jag också blivit luden på magen. Just vid naveln är det mörkare med annars ljust( än så länge). Sjukt vad kroppen förändras, undrar varför man ska bli hårigare bara ;)
    Hahaha ja, jag visade mamma när vi sov där dagen innan julafton och hon skrattade gott.. Mitt är mörkare som i en "raggarsträng" under och ovanför naveln, sen är resten fortfarande relativt ljust, men tydligt ändå, glänser fint när det är ljust i rummet :P

Kanske värmer bebisen lite extra? Haha, nä jag vet inte.. men hört att det är vanligt. Jäkla hormoner, säger jag! :P
  • Acantha
    Libra89 skrev 2012-12-27 14:30:08 följande:
    Handlar inte det om att hålla värmen?
    Jag har fått rand denna gången hade jag inte med sonen!
  • AlexandraViberg
    Acantha skrev 2012-12-27 14:34:45 följande:
    Handlar inte det om att hålla värmen?
    Jag har fått rand denna gången hade jag inte med sonen!
    Jo det jag tänkte, men känner sig ju som ett djur som får den tjocka pälsen över vintern. Tycker jag håller värmen bra ändå ;)

Men det är nog något från stenåldern det där :)

Jag minns inte om jag hade en rand med dottern eller inte, minns dock att jag var hårig då också.
  • em77

Både och AlexandraViberg..!! Men nu e del ett gjord å det var inget farligt ). Super trevlig å skämtsam doktor gjorde att jag slappnade av. Det bästa var att allt såg bra ut på ultraljudet å att hjärtat pickade på. Så om en vecka får vi svar om kön samt ev. Avvikelse om det e ngt som inte ser bra ut.

Nu e det vilo läge som gäller )!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~