• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Zora

Fick nyss en spark som kändes utanpå magen, mot min hand! Dessutom sparkade den en gång till och då hann min kille också känna!! Häftig känsla måste jag säga!

• AlexandraViberg
    em77 skrev 2012-12-27 15:41:12 följande:
    Både och AlexandraViberg..!! Men nu e del ett gjord å det var inget farligt ). Super trevlig å skämtsam doktor gjorde att jag slappnade av. Det bästa var att allt såg bra ut på ultraljudet å att hjärtat pickade på. Så om en vecka får vi svar om kön samt ev. Avvikelse om det e ngt som inte ser bra ut.

Nu e det vilo läge som gäller )!!!
    Skönt att höra! Viktigt med bra läkare! Håller tummarna att allt ska se kalas ut! :)
    efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • sanmal

Jag har upptäckt att jag fått en sån där mörk hormonrand från naveln och ner. Jippiiii, säger jag för då har jag ju gravidhormoner, right? ;)

• Mj1983

Tjohej! Fyndat barnvagn o knoppa vagga på blocket på väg hem till oss. Ska provköra vagnen lite innan den ställs undan hos mina föräldrar så länge ...

• sarabengtsson

Vad bidde det för vagn?

Mj1983 skrev 2012-12-27 18:13:21 följande:
    Tjohej! Fyndat barnvagn o knoppa vagga på blocket på väg hem till oss. Ska provköra vagnen lite innan den ställs undan hos mina föräldrar så länge ...

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Mj1983

Det blev en emmaljunga edge duo, grå camo <3

Haft många olika vagnar till dottern, bäst tyckte vi om brio happyn. Emmaljungan är rymligare o m ännu skönare gung

• Mj1983

Å vad störigt att halva texterna försvinner

Haft många vagnar till dottern, förälskad i brio happy. Emmaljungan är rymligare o m ännu skönare gung. Så det blev en sån

Viktigt för oss att vagnen är terrängående för promenader i skog m hundarna :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~