• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Em77: Sådär resonerade vi också så därför ville vi göra fvp. Vi har inte energi så att det räcker till de två barn vi har nu om vi får ett väldigt sjukt barn. Ingen vi känner har barn med ds, däremot andra sjukdomar. Här erbjuds inte kub och nupp, finns bara fvp. Men många låter helt frågande när vi säger att vi ska göra fvp, de tycker att jag är så ung.

• Caroliin
    sarabengtsson skrev 2012-12-27 09:38:17 följande:
    Alexandra- Malte tog ca 5 år innan han kom. Det var sådana köer på den tiden. Vid 4 utplocket fick de ut 21 ägg varpå 12 blev befruktade. Vi startade på nytt i januari 2012 och kroppen ballade ur totalt! Hade menscykler på 50-60 dagar. Misslyckades vid årens försök men lyckades på östens Malte och pyret är alltså befruktade på samma dag men insatta med ca 5 års mellanrum. Caroline- längtar av bara den här oxå, tänk att det bara är en vecka kvar! Var ska du göra ditt?
    Jag bor i skåne så här blir det rul på helsingborgssjukhus :)
    T - 090207. M - 110506. BF - 130609.
  • Solrosen82

Kickilina: När vi fick andra barnet så var jag väldigt sugen på en Phil och teds. Fick tips här på FL att de var mkt billigare i England, hon hade beställt därifrån.

• Baby Lei

Hej tjejer! Jag har varit bortkopplad från nätet i ett par dagar, nu är ju nere på Västkusten där min kille har dina föräldrar. Supermysigt! Men jag fick SÅ ont i kroppen efter åtta timmar i bil!! Det strålade ut från höfterna. Tror ni att det var fogarna som spökade? Ser att ni pratar sjalar. Jag är supersugen på att testa det ! Det låter underbart att bära sin bebis på det sättet. Har tyckt att jag har känt lite rörelser de senaste dagarna, men jag kan ju inte påstå att det är supertydligt precis. Trots att jag gått in i v. 18 idag. Igår köpte jag två par mammajeans, trosor och stumpbyxor på H&M. Vilken skön känsla!! Hatar när strumpbyxorna rullas ner för magen hela tiden. Mammavarianten sitter som gjutet. Vad H&M är billigt!! Tror att jeansen gick på under 300 kr /par. Helt sjukt. Men det är ju alltid någon annan som får betala för det låga priset.. Sjukt. Sen köpte jag lite Estelle&Thild produkter, schampo, balsam, duschtvål och gravidolja mot stretchmarks. Doftar ljuvligt! (Ja, allt utom oljan.,)

• Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-12-28 13:54:41 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit bortkopplad från nätet i ett par dagar, nu är ju nere på Västkusten där min kille har dina föräldrar. Supermysigt! Men jag fick SÅ ont i kroppen efter åtta timmar i bil!! Det strålade ut från höfterna. Tror ni att det var fogarna som spökade? Ser att ni pratar sjalar. Jag är supersugen på att testa det ! Det låter underbart att bära sin bebis på det sättet. Har tyckt att jag har känt lite rörelser de senaste dagarna, men jag kan ju inte påstå att det är supertydligt precis. Trots att jag gått in i v. 18 idag. Igår köpte jag två par mammajeans, trosor och stumpbyxor på H&M. Vilken skön känsla!! Hatar när strumpbyxorna rullas ner för magen hela tiden. Mammavarianten sitter som gjutet. Vad H&M är billigt!! Tror att jeansen gick på under 300 kr /par. Helt sjukt. Men det är ju alltid någon annan som får betala för det låga priset.. Sjukt. Sen köpte jag lite Estelle&Thild produkter, schampo, balsam, duschtvål och gravidolja mot stretchmarks. Doftar ljuvligt! (Ja, allt utom oljan.,)
    Vart på västkusten befinner ni er om man får fråga?
  • em77

Västkusten rockar.. Har varit i Hunnebo hela julen å vi brukar tillbringa sommaren där oxå!! Mysigt!

• Baby Lei
    Hjärtat3 skrev 2012-12-28 14:20:46 följande:
    Vart på västkusten befinner ni er om man får fråga?

Falkenberg :) Bor du i närheten?
  • Mjj83l

Fick byta inloggning, den förra bara strulade. Hette "Mj1983" innan

Min skrikbebis gillade inte sjal, inte jag heller... Testade 3 sjalar o 2 selen innan jag fann manducan som vi båda tyckte om

• Mjj83l

Bärsele!

Som satt som en smäck på mig o det enda jag kunde bära dottern i utan att få ont i ryggen. Dom sitter som en "groda" i det

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~