Hej tjejer! Jag har varit bortkopplad från nätet i ett par dagar, nu är ju nere på Västkusten där min kille har dina föräldrar. Supermysigt! Men jag fick SÅ ont i kroppen efter åtta timmar i bil!! Det strålade ut från höfterna. Tror ni att det var fogarna som spökade? Ser att ni pratar sjalar. Jag är supersugen på att testa det ! Det låter underbart att bära sin bebis på det sättet. Har tyckt att jag har känt lite rörelser de senaste dagarna, men jag kan ju inte påstå att det är supertydligt precis. Trots att jag gått in i v. 18 idag. Igår köpte jag två par mammajeans, trosor och stumpbyxor på H&M. Vilken skön känsla!! Hatar när strumpbyxorna rullas ner för magen hela tiden. Mammavarianten sitter som gjutet. Vad H&M är billigt!! Tror att jeansen gick på under 300 kr /par. Helt sjukt. Men det är ju alltid någon annan som får betala för det låga priset.. Sjukt. Sen köpte jag lite Estelle&Thild produkter, schampo, balsam, duschtvål och gravidolja mot stretchmarks. Doftar ljuvligt! (Ja, allt utom oljan.,)