• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Tessss
    Mj1983 skrev 2012-12-27 18:41:08 följande:
    Det blev en emmaljunga edge duo, grå camo <3
    Haft många olika vagnar till dottern, bäst tyckte vi om brio happyn. Emmaljungan är rymligare o m ännu skönare gung
    Den har jag också spanat lite på Berätta gärna vad du tycker sen!
    Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Mj1983

Absolut!

Har provkört o klämt lite innan köp, men ska bli spännande att testa lite mer

Eftersom vår dottern var en riktig skrik bebis (skrek tills hon var 7 månader) laddar vi för en sån bebis till en vagn med rejält gung att köra i terräng (bara då hon låg i vagnen hyfsat tyst) , bärselet har jag sparat och en "kolik vagga" inköpt.

Nån som haft en knopp el liknande typ leandervagga?

• Mj1983
    AlexandraViberg skrev 2012-12-27 19:01:19 följande:
    Har inte haft till något barn men köpte en knoppa för några veckor sedan. Hört MYCKET bra om dom! :)

Hade en rockstar baby vagga till dottern. Hon somnade i bärsele tilös hon var 7-8 mån. Hoppas att en sån vagga är lättare att vyssja dom till söms i. Ibland iaf
  • sanmal

Liliana01, vilken v är du i? :) skönt att det finns fler som en själv ;) längtar till jag kan känna nåt från knorten där inne! :)

• AlexandraViberg

Jag känner mig vibrationer och kittlingar inifrån och väldigt diffusa rörelser. Är nog inte långt bort till tydliga rörelser.

Vi ska köpa en Brio happy och bilstols adapter till. Min dotter vägrade sova i vagnen, alltså total vägrade.. När vi var inlagda så försökte de duktiga och rutinerade sköterskorna både få henne att sova i en vagn och använda nappflaska.. De fick ge upp och jag fick bära dottern i bärsele och dra vagnen framför mig. Det enda som funkade var att ställa ner babyskyddet i vagnen, för där kunde hon minsann sova, hur som helst :P

Första månaderna sov hon förvisso i vagnen, men från att hon var typ 4 månader så vägrade hon. Kanske inte fick se så mycket... Får hoppas på en mer samarbetsvillig bebis denna gång, man känner sig lagomt dum när man har bebisen i bärsele och drar en vagn :P

Natten sov hon alltid på dock, men lite svårsövd..

efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • Mj1983

Jag gick jämt oxå m dottern i bärsele o puttade vagnen endast i skogen hon sov i vagnen där det skumpade som mest

Därför satsar vi på den "gungigaste" vagnen nu :-P

• AlexandraViberg
    Mj1983 skrev 2012-12-27 19:34:32 följande:
    Jag gick jämt oxå m dottern i bärsele o puttade vagnen endast i skogen hon sov i vagnen där det skumpade som mest
    Därför satsar vi på den "gungigaste" vagnen nu :-P
    Haha, ja vad smart! Lite andra gener i denna bebis så kanske är helt annorlunda. Hoppas den blir så lik sin far som möjligt. Han var världens snällaste bebis och barn. Hade bara ETT utbrott under hela sin uppväxt och sov alltid bra :P

Genom snäll själ.
    efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • Mj1983

Jag hoppas verkligen att få uppleva allt det där jag inte fick med dottern, fick inte uppleva så mkt mysig el roligt m mammaledigheten iom att hon bara skrek

Värre kan det inte bli iaf :-P

• sarabengtsson

Spännande, vill oxå köpa vagn har också tittat på emmaljunga duo edge

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~