• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • SunnaLiv

Manduca har ja hört bra om med:) den liknar Ergon tycker ja.Bärsele tycker ja e kanon när de är äldre medans sjal när de e sådär färska :) bar min knodd hela vintern typ o han älskart! Kolla in tradera,blocket så hittar man billiga fina trikåsjalar :) prova sjal! Tror inte ni kommer ångra er :D

• Kickilina

Em77: Jajemen, bor i Göteborg! Bor du här med? Nu får vi reda ut om vi träffats ...Har en syster född -78. Gått på Vasaskolan och på LM Engströms...Jobbar på Mölndals sjukhus...bor i Öjersjö...

• em77
    ). Bor i Kungälv och är från Bollebygd från början. Vad kan det då va ifrånð???. Du kanske har en look alike annars hmm. Hur gammal e du Kickelina?
  • Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-12-28 15:13:49 följande:

Falkenberg :) Bor du i närheten?
    Jag bor i Uddevalla. :) En liten bit ifrån Falkenberg.
  • ThereseJohansson

Vart igång och städat idag och sedan bakat efterrätt till morgondagen då vi får gäster...nu är min höfter sååå trötta, tungt att ens gå uppför trappen till övervåningen och de ömmar lite...värker i ländryggen..tycker jag brukar vara igång betydligt mer då jag jobbar inom förskolan (har semester nu)...ni som vart gravida innan, vad tror ni, början på foglossning?? Kan tillägga att jag har skadade diskar i rygg och överrörligt bäcken sen innan...men känner inte igen denna känsla...

• Hjärtat3

Nästa vecka ska jag ringa och boka tid för ul.
    Här blir man inte kallad utan man måste ringa och boka tid själv.
    Oooiiii!!! Längtar!! Skrattande

• AlexandraViberg

Jag köper mest vanliga kläder fast i bra modeller. Typ tröjor, vanliga i bomull fast lite längre, så de nästan är som klänningar när man inte är gravid! Har dock köpt ett par byxor och strumpbyxor i mamma format!

Sen så har jag beställt både sån man sätter fast i knapparna för att kunna ha sina egna byxor längre samt en typ tröjförlängare eller vad de heter så man kan ha vanliga tröjor lite längre :)

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~