• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

nån mer än jag som känner sig förstoppade?
    vakna mä ont i magen å toa nödig å satt bra länge innan d kom nåt :(
    Vakna även i natt av att jag kände bäbis :)
    Annars så håller förkylningen i sig..  å jag kännr mig matt! 

• Hjärtat3

Jag kände min lilla fisk sprattla till igår kväll! Skrattande
    Haha, för en sekund så tänkte jag, "va fasen va de där för nåt!?" 

Madelen21: Jag är väldigt förstoppad. Första veckorna va värst, då gick jag på toa kankse 2 ggr i veckan. Det var inte ens lönt att försöka mer än så.
     Men köpte nån smörja på apoteket att dricka o det hjälpte något, men det är fortfarande bra stopp. Jättejobbigt!

• FFiNorrland

Men KK gör ul på utsidan när man passerat 10? Veckor, en "akut-tid"/ obokad tid kostar 300 kr. Jag är glad att jag fick undersökning och två olika UL, nu vet vi att här är en, kanske tjej, men huvudsaken inte en duplexgeaviditet! Och slemmisen sitter där den ska och alla flytningar jag upplevt onormal är normal.

• Mjj83l
    FFiNorrland skrev 2012-12-29 11:14:35 följande:
    Men KK gör ul på utsidan när man passerat 10? Veckor, en "akut-tid"/ obokad tid kostar 300 kr. Jag är glad att jag fick undersökning och två olika UL, nu vet vi att här är en, kanske tjej, men huvudsaken inte en duplexgeaviditet! Och slemmisen sitter där den ska och alla flytningar jag upplevt onormal är normal.

Här nere e dom är dom glada för att göra vul. Till ca v 17.

På en privatklinik gör dom vanligt ul från v 8. Där gjorde jag. Betalar gladerligen extra pengar för att slippa ligga o streta!!!

Mitt tidiga ul kostade 800kr.
  • em77

F-n vet inte om det har med åldern å göra eller om det helt enkelt finns mer tid nu när kidsen e äldre att vara nojjig. Tycker jag analyserar allt å stressar upp mig för ingenting typ. Så irriterande. Försöker intala mig själv att släppa det å fokusera på annat kan ju inte påverka ngt ändå.. Ghaa!! Någon annan som är nojjig eller e det bara jag????

• Kickilina
    em77 skrev 2012-12-28 18:07:16 följande:
    ). Bor i Kungälv och är från Bollebygd från början. Vad kan det då va ifrån😄. Du kanske har en look alike annars hmm. Hur gammal e du Kickelina?
    Hm...det här blir svårt Är 30 år. Kanske är det en till som traskar runt därute
    Bebislängtar skrev 2012-12-28 18:40:05 följande:
    Kickilina: jobbar du på su/m? Jag med :) vilken avd?
    På förlossningen på Mölndals sjukhus som barnmorska, har tidigare jobbat som sjuksköterska på geriatriken. Var är du någonstans?
  • Elfwinter84

Kickilina: jag är på ortopeden nattetid, sjuksköterska :) drömyrket i framtiden är just bm på förlossningen, men man kanske ändrar sig efter att ha fått barn?! :)

• em77

Hur länge har du jobbat på förlossningen på mölndal? Du kanske har förlöst mig.. Haha. Har fött båda mina tjejor där ). Eller så kanske man har stött på varandra vid ngt annan tillfälle. Världen e bra liten ibland,.eller så har du som sagt en look alike out there.

Trevlig kväll alla )).

• mco

Jag har ju länge tvivlat på min graviditet. Men igår köpte vi en doppler som jag nu provat och hittat hjärtligen :) så roligt!
    Nu har jag nog tålamod fram till RUL som är 18 januari.

• Kickilina
    Bebislängtar skrev 2012-12-29 14:43:14 följande:
    Kickilina: jag är på ortopeden nattetid, sjuksköterska :) drömyrket i framtiden är just bm på förlossningen, men man kanske ändrar sig efter att ha fått barn?! :)
    Det kommer nog bli ännu mer ditt drömyrke efter du fött barn Så var det för mig!
    em77 skrev 2012-12-29 16:23:23 följande:
    Hur länge har du jobbat på förlossningen på mölndal? Du kanske har förlöst mig.. Haha. Har fött båda mina tjejor där ). Eller så kanske man har stött på varandra vid ngt annan tillfälle. Världen e bra liten ibland,.eller så har du som sagt en look alike out there.

Trevlig kväll alla )).
    Har varit där sedan 2009 men först som student och sedan som färdig. Det är säkert där vi mötts på SkrattandeVilka år föddes dina?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~