• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan

Nä någon superhård rund mage vet jag att det inte kommer att bli. Men förhoppningsvis så blir det lite mer synligt för allmänheten än vad det är nu . Såklart kommer det att göra det. Men precis som du säger Madebyday så vill man inte lägga upp någon bild direkt. Min man tycker att det syns väl, att magen liksom ändrat form. Visst att den är dallring ff, men inte samma form. Jag ser det inte utan tycker enbart jag ser tjockare ut. Vill inte gärna släppa ut den för mycket heller då jag ser ut att vara i 9:e månaden då och det beror inte på bebis, haha.

• Tessss
    AlexandraViberg skrev 2012-12-30 01:12:08 följande:
    Nä jag tror inte att det går på mobilen, har aldrig provat!

Har en till bra här: www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-m.../

Lär inte heller funka på telefonen, fungerade inte ens i firefox för mig, var tvungen att gå in i explorer, men också häftig illustration av utvecklingen! :)
    Sitter och tittar på bilden från vecka 40 och tänker "hur fan kan det där funka...!!" Hjälp! Förvånad
    Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • em77

Attans Kickelina.. Mina tjejor e födda 04 å 07. )..då var det inte där!!

• Friiidaaay
    AlexandraViberg skrev 2012-12-30 01:12:08 följande:
    Nä jag tror inte att det går på mobilen, har aldrig provat!

Har en till bra här: www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-m.../

Lär inte heller funka på telefonen, fungerade inte ens i firefox för mig, var tvungen att gå in i explorer, men också häftig illustration av utvecklingen! :)
    Ascoolt att se det sådär! Skrattande Dock lite skrämmande över hur fasen allt får plats (;
  • Friiidaaay
    Mjj83l skrev 2012-12-30 09:27:49 följande:
    Denna yrsel!!
    Mina värden är normala ändå blir jag så yr! O då kommer illamåender direkt
    Vad beror denna yrsel på?
    Jag är också yr, speciellt när jag ställer mig upp, duschar varmt osv. Kan nog vara allt från hormoner, låga järnvärden, blodsockerfall, lågt blodtryck eller om du får i dig lite vätska/mat? 
  • Meoow

wiii här sparkas det för fullt nu <3 Även sambon har fått sig ett par kickar från magen :)
    Dock håller den sig väääldigt lugn när jag är ensam, för att sedan sätta igång ordentligt när sambon ska känna :P

• Friiidaaay
    Meoow skrev 2012-12-30 13:10:06 följande:
    wiii här sparkas det för fullt nu <3 Även sambon har fått sig ett par kickar från magen :)
    Dock håller den sig väääldigt lugn när jag är ensam, för att sedan sätta igång ordentligt när sambon ska känna :P
    Vad mysigt! Vilken vecka är du i ? Skrattande Jag längtar massor efter det där :P
  • Meoow
    Friiidaaay skrev 2012-12-30 13:21:35 följande:
    Vad mysigt! Vilken vecka är du i ? Skrattande Jag längtar massor efter det där :P
    Supermysigt :)) Jag gick in i v.18 idag enligt de första beräkningarna, blev tillbakaflyttad 5 dagar på första ultraljudet så vi får väl se vad de säger på rul i januari... :)

Kände första gången "på riktigt" i tisdags, men så inser man ju att det är bebis man känt av tidigare också bara att man inte fattat vad det var <3
  • Meoow

Insåg häromdagen att halvtid börjar närma sig med stormsteg, och vi har fortfarande inte köpt någonting till bebis! Hur tänker ni med babyskydd/barnvagn och de här största grejerna till bebisen? Tycker det är rena djungeln där ute :/

Vi vet i alla fall att vi vill ha en kombivagn, svart och med tre hjul. Någon som kan tipsa om en bra vagn?

• AlexandraViberg

Haha ja det är lite läskigt/coolt samtidigt att se hur det egentligen ter sig där inne med bebisen och tarmar/organ osv. :D

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~