• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

jag sitter å kollar på emmaljunga twin nitro någon som vet hur den är?
    vill gärna ha en emmaljunga mä svängbara framhjul... helst inte en ny då dom kostar skjortan. eller en twin cangaroo.

• AlexandraViberg

Babyskydd ska vi köpa av makens bror i mars när deras inte får plats i den längre. Så vi vet att de inte har krockat eftersom vi är nära vänner också. Barnvagn håller jag utkik på blocket efter en Brio Happy absolut som äldst från 2010 för att adapter till babyskydd ska passa på chassit.

Men hade egentligen som utgångspunkt att inte köpa något stort förrän efter rul, men vi köpte skötbord igår för att det var billigt.

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Zora

Vi har inte heller köpt nåt än.. Inte ens minsta lilla klädesplagg. Fast jag är vansinnigt sugen på att börja handla nu! Svårast tycker jag är vagn... Bor tre trappor upp utan hiss, så en kombivagn måste det nog vara. Har kikat på Brio Happy och Emmaljunga Citycross, men vet inte riktigt vilken som är bäst egentligen.. Vill ha en smidig vagn med fyra fasta hjul iallafall. Tycker Brion är snyggare, men den verkar högre än emmaljungan. Bra när bebisen är liten, men kanske sämre när det blir dax att sitta? Känns som en djungel...

• ThereseJohansson

Vi har kikat på vagnen jumper...ska titta på den i butik nästa helg, så har vi RUL måndagen efter så ser allt bra ut med bebis och att vi gillar vagnen så ringer vi och beställer den efter RUL (är i v20 då) :)

• Zora
    Ung Mamma 91 skrev 2012-12-30 15:13:08 följande:
    Jaha tjejjer , börjar närma sig UL nr 2 :) ska ni kolla kön ?

Vi har inte bestämt oss... Ibland vill vi veta och ibland vill vi vänta till den kommer.. Vet inte hur vi ska göra och den 4/1 är det dax!!
  • em77

Har inget kvar sen innan.. Blir till å köpa nytt sen ligger nga vänner efter oss så vi lär få en del. Vågar inte handla ngt förrän efter RUL.

Jag har haft Urban jungle med båda å har varit super nöjd. Det jag inte har varit nöjd med dock är att man inte kan ha bebben mot sig när det e dax att plocka bort liggdelen. Ngn som har ngn erfarenhet av Joolz eller buggabo???

• ThereseJohansson
    Ung Mamma 91 skrev 2012-12-30 15:13:08 följande:
    Jaha tjejjer , börjar närma sig UL nr 2 :) ska ni kolla kön ?
    Kan man se så vill vi gärna veta vem som bor där inne...sedan blir vi givetvis överlyckliga för vilket kön som helst Glad
  • sarabengtsson

Här är det dax för ul den 3:e och jag vill definitivt veta vem som bor i magen, klarar inte vänta. Var iväg igår men mamma och pappa för att kolla vagnar och vi blev lite klokare tor vi Just nu ligger emmaljunga nitro bra till, problemet blir när vi åker till vår sommarhus där hela uppfarten är grusad men jag tror det löser sig. Blir de en tuff vinter nästa år får man väl köpa ett chassi med 4 hjul

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~