• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • FFiNorrland

Vi kommer också kolla kön, än fast jag fick veta till 80% i fredags, dags den 9/1!! Så kul, och efter det ska jag köpa de första kläderna!

• em77

Jag kommer inte kunna hålla mig heller . Jag har sambon har dock tänkt försöka hålla tätt för barnen å alla andra ). Kuvertet kommer om en vecka.. Å då vet vi ).. Spännande!!!!

• Ung Mamma 91
    Zora skrev 2012-12-30 15:31:07 följande:

Vi har inte bestämt oss... Ibland vill vi veta och ibland vill vi vänta till den kommer.. Vet inte hur vi ska göra och den 4/1 är det dax!!
    Samma här! Vi har vårt den 15de :)
  • Ung Mamma 91
    em77 skrev 2012-12-30 17:04:45 följande:
    Jag kommer inte kunna hålla mig heller . Jag har sambon har dock tänkt försöka hålla tätt för barnen å alla andra ). Kuvertet kommer om en vecka.. Å då vet vi ).. Spännande!!!!
    Låter kalas! :)
  • Mjj83l

Vi hade en emmaljunga edge duo grå camo på G. Ångade mig då jag blev störtkär i en emmaljunga mondial leatherette vit så nu kör vi om 10 min och hämtat hem en sån

Babyskydd o knoppa vagga har vi oxå fyndat på blocket. Vaggan kommer i slutet av nästa vecka.

Ikväll ska jag köra vagn runt runt på våra 55kvm

• Caroliin

Har rul 3/1 och vi vill veta kön. Visste inte med första sonen och med andra sonen visste vi så vi har prövat båda :)
    Hoppas nu man kan se. Men kommer ändå göra 3D i feb/mars :)

• louise1983

Tjejer, jag behöver ert stöd..
    Ligger hemma i världens influensa, är inne på dag 5 nu och känner att det börjar vända. 
    Det som gör mig så ledsen och orolig är att under de senaste 2 veckorna har jag ju kännt bebben så gott som varje dag, framförallt på kvällarna. Men sedan det här drog igång har jag inte kännt av den alls :( Är jätteledsen och orolig och har ångest över att något har hänt när jag fått lov att äta så mkt mediciner. Alvedon maxdos i fyra dygn, varit på akuten och inhalerat mot astma, nässpray med kortison för bihålorna och massa hostmedicin. Visserligen har dom sagt att inget av det jag fått ska vara farligt för bebisen men kan inte släppa dessa hemska tankar.. Önskar bara att den kunde göra sig till känna nu så jag fick känna mig lite lugnare :(      

• Kickilina
    louise1983 skrev 2012-12-30 17:45:29 följande:
    Tjejer, jag behöver ert stöd..
    Ligger hemma i världens influensa, är inne på dag 5 nu och känner att det börjar vända. 
    Det som gör mig så ledsen och orolig är att under de senaste 2 veckorna har jag ju kännt bebben så gott som varje dag, framförallt på kvällarna. Men sedan det här drog igång har jag inte kännt av den alls :( Är jätteledsen och orolig och har ångest över att något har hänt när jag fått lov att äta så mkt mediciner. Alvedon maxdos i fyra dygn, varit på akuten och inhalerat mot astma, nässpray med kortison för bihålorna och massa hostmedicin. Visserligen har dom sagt att inget av det jag fått ska vara farligt för bebisen men kan inte släppa dessa hemska tankar.. Önskar bara att den kunde göra sig till känna nu så jag fick känna mig lite lugnare :(      
    Vad jobbigt för dig!! Alvedon och astmainhalationer är det många som är tvingade att ta under graviditeten. Inget som är något farligt för bebisen. Kanske är bebin lugnare eftersom du är lugnare...kanske har den ändrat läge och ligger och sparkar inåt?! Min lille rackare gör inte heller sig till känna så ofta. Bara ibland om jag sitter men för det mesta känner jag inget alls. Men snart växer de och blir större!
    Krya på dig!!
  • Alicantina

louise1983  

Har oroat mig också för har inte känt något på 1-2 dar. Men jag antar att det kan vara som Kickilina sa att den ligger åt ett annat håll eller nåt. Har också varit lite sjuk och tagit astmamedicin och alvedon!!

Längtar nu till ultraljud på onsdag:) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~