louise1983 skrev 2012-12-30 17:45:29 följande:
Tjejer, jag behöver ert stöd..
Ligger hemma i världens influensa, är inne på dag 5 nu och känner att det börjar vända.
Det som gör mig så ledsen och orolig är att under de senaste 2 veckorna har jag ju kännt bebben så gott som varje dag, framförallt på kvällarna. Men sedan det här drog igång har jag inte kännt av den alls :( Är jätteledsen och orolig och har ångest över att något har hänt när jag fått lov att äta så mkt mediciner. Alvedon maxdos i fyra dygn, varit på akuten och inhalerat mot astma, nässpray med kortison för bihålorna och massa hostmedicin. Visserligen har dom sagt att inget av det jag fått ska vara farligt för bebisen men kan inte släppa dessa hemska tankar.. Önskar bara att den kunde göra sig till känna nu så jag fick känna mig lite lugnare :(
Vad jobbigt för dig!! Alvedon och astmainhalationer är det många som är tvingade att ta under graviditeten. Inget som är något farligt för bebisen. Kanske är bebin lugnare eftersom du är lugnare...kanske har den ändrat läge och ligger och sparkar inåt?! Min lille rackare gör inte heller sig till känna så ofta. Bara ibland om jag sitter men för det mesta känner jag inget alls. Men snart växer de och blir större!
Krya på dig!!