• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Neenne
    MissMe83 skrev 2013-01-10 20:18:30 följande:
    Hur är det för er? Ser folk spontant att ni är gravida eller visar dom osäkerhet om det e bebis eller viktuppgång?

Mig har folk sett det på i nån vecka och spontant uttryckt grattis till bebis å liknande. Skönt att inte bara se tjock ut

På mig syns det knappt, ser mest mullig ut tycker jag. Va kul att de syns på dig :)
  • Madelen21

Här syns det rejält... inte långt kvar tills jag inte får ihop min jacka längre å vintern lär stanna några månader till... kul kul,,, får väl låna en av sambons jackor å ha en fleece tröja under.. för å köpa en gravidjacka gör jag då inte...

• Solrosen82

Grattis till alla ni som varit på Rul idag! Vi var verkligen många :) Vi fick en jättebra barnmorska som förklarade massor, zoomade in och tog fina bilder. Blev flyttad några dagar så jag är nu i v.18+1 och bf är 11 juni. Moderkakan låg så långt ner att det blir nytt UL i v.32. Inte mig emot ;) Kön har vi inte tagit reda på, vill ha överraskningen på förlossningen. :)

• MissMe83
    Madelen21 skrev 2013-01-10 20:30:29 följande:
    Här syns det rejält... inte långt kvar tills jag inte får ihop min jacka längre å vintern lär stanna några månader till... kul kul,,, får väl låna en av sambons jackor å ha en fleece tröja under.. för å köpa en gravidjacka gör jag då inte...

nä det problemet har jag också, min jacka går nätt å jämt att knäppa nu. det är nog bara två veckor kvar sen går det inte mer. Vet inte hur jag ska löse det faktiskt. Vägrar köpa en dyr jacka för denna korta tiden. men har ingen aning om vad jag ska klä mig i fram till våren
  • Oreos
    MissMe83 skrev 2013-01-10 20:18:30 följande:
    Hur är det för er? Ser folk spontant att ni är gravida eller visar dom osäkerhet om det e bebis eller viktuppgång?
    Mig har folk sett det på i nån vecka och spontant uttryckt grattis till bebis å liknande. Skönt att inte bara se tjock ut
    Jag tycker att det syns massor, men ingen som sagt något, kanske inte är sådär självklar gravidmage som jag tror att det är.. Folk är väl kanske rädd att man ska säga att man bara gått upp lite i vikt. ;-P
  • Madelen21

MissMe83: Ja alltså de känns bortkastat å köpa en jacka bara för så kort tid...
    Jag är shopping sugen åt bäbis nu...

nån som vet nån bra sida mä billiga bäbis kläder/bäbis prylar?

• MissMe83
    Madelen21 skrev 2013-01-10 20:47:19 följande:
    MissMe83: Ja alltså de känns bortkastat å köpa en jacka bara för så kort tid...
    Jag är shopping sugen åt bäbis nu...

nån som vet nån bra sida mä billiga bäbis kläder/bäbis prylar?

mmm jag med. jag blir mest irriterad när jag inser att jag måste köpa nya saker till mig själv. Jag vill ju inte lägga pengarna på det nu
  • Madelen21

missme83 mm me dom andra två har ja haft bf i augusti och inte varit såhär stor vid denna tid.. då har jag haft rutin ul i mars så det är lite skillnad denna gång faktiskt. 
    får väl kolla på tradera i värsta fall lr så för flera hundra på nåt man använder så lite känns inte värt....

• MissMe83
    Madelen21 skrev 2013-01-10 20:56:33 följande:
    missme83 mm me dom andra två har ja haft bf i augusti och inte varit såhär stor vid denna tid.. då har jag haft rutin ul i mars så det är lite skillnad denna gång faktiskt. 
    får väl kolla på tradera i värsta fall lr så för flera hundra på nåt man använder så lite känns inte värt....

får gå ut å leta nu så man har det tills det är tid å byta.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~