Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

sagolina: ja är oxå sugen på olika saker mest hela tiden.. men hot dog... uuush!!! aldrig!!!
    nu måste jag göra ett ryck här hemma..  

• Madelen21

min bäbis hickar oxå mycket... det liksom tickar i magen :)
    missme: ja jag är lika som du.. äter lunch å en timme lr mindre endå så är ja ssugen igen...
    igår åt ja lunch å knappt 5 min efter en risifrutti :)

• Madelen21

kickilina: ja jag har inga problem med vikten, jag har tappat dom flesta kilona ganska fort efter.. de som var lite läbbigt var ju å gå upp 600 gram på 3 dagar :) men men :) jag tränar ingenting, mer än att jag promenerar då.  men men som sagt så tappar jag kilona fort sen så jag äter allt jag är sugen på.. man ska frossa om man är sugen :) om man så ser ut som en ja.... ja vet inte vad i slutet så är deet värt allt :)

idag fick ja mina stödtrumpbyxor å jisses va bra dom blev! :) 

• Madelen21

zora: jag fick remiss via mvc läkaren till ett ställe som heter ortopedtekniska avdelningen på mitt sjukhus där dom har hjälpt mig å tagit mått  och beställt så jag fick dom hemskickade med post idag.

• Madelen21

zora: ja jag har haft tur som fick remiss för annars kostar dom mellan 500 - 1000 kr.
    om du ska ha stödstrumpbyxor så har inte apoteket såna tror jag, utan dom har vanliga... fråga din bm annars...

min sambo tar semester där då det är dags vilket känns skönt.. han jobbar bara 1 mil bort och det tar för honom ca 10-15 min å komma hem, så skulle d bli före så känns de bra att han iaf har nära hem :) 

• Madelen21

vet att detta inte är en bildtråd men jag lägger iaf in magbilden här oxå :)

lägger även in 2 bilder på syskonen :)

Vecka 28 idag och 90 dagar kvar <3 tog bilder från lite olika vinklar :)

Minstingen Theo 2½ år :) Väntar spänt på att bli storebror <3

å så storasyster Agnes 5½ år.  

• Madelen21

sofie och laura: min sambo bryr sig inte heller om kläder åt barnet utan jag får  väl bestämma sånt, jag som köper allt... känns lite trist då han faktiskt tjänar så jäkla mkt mer än jag!

sitter här å funderar på en sak, på söndag är det klädbytar dag och jag vill så jäkla gärna gå dit å fynda åt mina barn, men problemet just nu är pengar å jag tycker min sambo kan ge mig  pengar till det. Tycker inte det är mer än rätt att han också får köpa kläder åt barnen och inte bara jag!! vad tycker ni??

happymom: tack :) Jag har nästan gått upp 11 kg nu. sen i lördags har jag ätit 2 påsar jordnötter, är inne på min tredje nu. köpte en till idag, det är mitt nya craving å det måste vara OLW :) 

• Madelen21

hjälpsamma män ja...... Jag kan få psykbryt för ingenting... blir helt vansinnig typ... Här hemma känns det som det är jag som gör allt, laga mat tvätta städa diska mm... vilket just nu börjar bli jäkla jobbigt!! Så ibland känner jag bara att det blir för mycket!! Jag tror jag ska sätta mig ner och göra en lista vad som ska göras å beta av lite varje dag... vad tror ni om den metoden? Då kanske inte allt känns så tungt och jobbigt som det gör nu? så får det nog bli!

• Madelen21

här är en som är tillfälligt deprimerad!
    Bröt ihop för en stund sen och börja gråta för ingenting och gör än :( Jag är så trött matt och less! Jag vill ha mer hjälp hemma... När min sambo kommer hem då ska han få höra ett å annat :P
    Jag orkar inte snart :/ Det är drygt när allt läggs på mig... å så känner jag enorma krav oxå... att man måste ha ett skinande rent hem å allt ska vara så jävla perfekt jämt!! hemma hos oss är det inte så... ibland skulle dygnet ha fler timmar... ja jag vet inte vad jag ska säga mer.. är bara så jävla ledsen åt allt fast ja inte borde vara det.. men allt känns just nu så jobbigt :( förlåt mitt negativa inlägg :( 

• Madelen21

saken blev då inte bättre när ja fick se att mina nya stöd strumpbyxor är sönder :( ännu mer depp!! har mailat dit där ja var å fråga hur vi ska lösa deetta... får ringa i morron annars.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~