solrosen82: Oj oj, mina har vägt 4060 och 4378 så jag hoppas inte denna väger mer än så.
Ja det har blivit en repa på hälen, men hon som ja pratade med sa att det inte påverkade funktionen eller va man ska säga. så jag får väl ta nål å tråd å sy några stygn.
Idag har jag gjort en lista med "att göra saker" och betat av.
2 saker återstår väl men den ena får vara till i morgon eller nästa dag. jag måste faktiskt vila lite också.
kl 16.30 måste jag börja med middag och före dess hade jag tänkt duscha och kolla över barnens sommarskor dom hade förra året, tänkte lämna in till försäljning på kläbytardagen i morgon tror jag. ja om jag hittar på skorna dvs :)
vad har alla för sig under helgen?
Jag ska i morgon 11.30 lämna in saker på klädbytardagen till försäljning och sen inget mer planerat i morgon. på söndag är det försäljning få se om jag ska dit å handla eller inte... i vilket fall som helst ska jag dit å hämta det som är kvar och pengarna jag fått ihop. rätt bra med klädbytardagar, här funkar det så att man lämnar in och en ganska stor grupp mammor har hand om försäljingen, ganska bra man behöver inte vara där själv :)