• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Jag tror min pollett föll ner idag! Satt och skrev lite i bloggen och la upp bilder från UL och började tok lipa! Känner mig så jävla lyckligt lottad att ha denna fröken i magen så det är fasen vansinnigt.
    Satt och grät i 10 minuter innan jag hämtade mig :P

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Madelen21

Ja alla tycker olika angående d där me att ge ipren mm.. men jag kände att då hade han haft feber sen igår och den gick knappt ner nånting och han var jätte ledsen mm... kände mig hjälplös å gav ipren å sen blev allt bättre.. Nu sover han igen å febern verkar stiga igen...

• Handlake
    Madelen21 skrev 2013-01-12 15:35:29 följande:
    Ja alla tycker olika angående d där me att ge ipren mm.. men jag kände att då hade han haft feber sen igår och den gick knappt ner nånting och han var jätte ledsen mm... kände mig hjälplös å gav ipren å sen blev allt bättre.. Nu sover han igen å febern verkar stiga igen...
    Jo, klart det gör ont i mammahjärtat när de är sjuka. Man vill ju att de ska må bra :/ Hoppas han mår bätte snart :)
  • MissMe83

Någon mer än jag som fryser som en galning?? Att vara varm har jag ju hört men inte frusen. Jag fryser något så hemskt oavsett vad jag gör

• AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-12 16:17:58 följande:
    Någon mer än jag som fryser som en galning?? Att vara varm har jag ju hört men inte frusen. Jag fryser något så hemskt oavsett vad jag gör
    Fryser jag med!
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • kattaaa
     Jag är i v 15+5 sen kl 12 idag så har jag känt sparkar exakt hela tiden. Det kanske är lugnt i fem, tio min sen sparkas det igen. Och det konstiga är att jag känner på höger sida endast och en bit ovanför naveln. Tycker det är tidigt för att vara så högt. Hur är det för er?
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • Madelen21

När jag känner sparkar så känner jag långt ner...
    Min lilla pojke ligger här i soffan å sover nu.. Han har sovit i omgångar idag.. Han fick ipren kl 11 å febern var nere  på 37,3 efter nån timme..  Nu känns han normal varm igen men sover...Jag undrar lite varför han sover så mkt.. men antagligen för att han haft feber hela dagen... såg att han tog sig för örat en gång förut idag...
    Väntar å kollar hur han verkar i morgon annars kanske jag ringer jouren och ber om en tid och kolla öronen. 

• MissMe83

Kataaa: härligt å känna sparkar
    Är det första barnet? Om det inte är det så är det ju fullt möjligt att livmodern är lite högre än vad som är vanligt för din vecka.
    Har du varit på ul? Du kanske är längre gången än du tror

• kattaaa
    MissMe83 skrev 2013-01-12 16:56:33 följande:
    Kataaa: härligt å känna sparkar
    Är det första barnet? Om det inte är det så är det ju fullt möjligt att livmodern är lite högre än vad som är vanligt för din vecka.
    Har du varit på ul? Du kanske är längre gången än du tror
    Jag väntar fjärde barnet :)
    Men det är helt sjukt, för bebisen sparkar verkligen hela tiden.  Men det är jätte mysigt.

Ska på rul den 30.e januari så det e lång väntan kvar :/
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • MissMe83

Kataaa: åh fjärde vad härligt! Då är det inte alls omöjligt att livmodern är högre. Du har en vild bebis hi hi. Blir kul sen när den börjar bli riktigt stark
    Men du kan ju va längre gången då.
    Själv känner jag bebis rätt långt ner, men bara små buffar. Är i v 19 i morgon

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~