• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • kattaaa
    MissMe83 skrev 2013-01-12 17:03:17 följande:
    Kataaa: åh fjärde vad härligt! Då är det inte alls omöjligt att livmodern är högre. Du har en vild bebis hi hi. Blir kul sen när den börjar bli riktigt stark
    Men du kan ju va längre gången då.
    Själv känner jag bebis rätt långt ner, men bara små buffar. Är i v 19 i morgon
    Sambon försökte känna nu, men han kände när inte jag gjorde det. Så han kände fel :) Sparkarna är inte så jätte starka än , men tillräckligt för att jag sitter här med ett leende :)

Jag använde äl test så jag är rätt säker på att jag i rätt vecka, men visst även om äl kom när den skulle så kunde mensen va mot en sex dagar sen då den börja strula lite.

Har du varit på UL än? :)
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • MissMe83

Kataaa: har varit på ul 4 ggr redan men rul är på fredag så då är det på riktigt hoppas vi kan se könet då med. Vi lär inte få några överaskningar om längden på grav i alla fall

• AlexandraViberg

Känner förresten också sparkar eller buffar nästan hela tiden, men som jag skrev på fb så fick vi ju se henne göra en massa kullerbyttor och hon är ständigt igång så det var inte så konstigt. :)

Börjar fortfarande gråta ibland när den rör sig, lycka!

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Madelen21

Är det nån här inne som vet när babyproffsens nya syskonvagn babytravel las vegas kommer till butik?
    Är lite sugen på å testa den.. bra pris också 4000 komplett... 

• Etangen

Hej! har hittat en vagn till Babytravel Amsterdam men det är bara liggdelen vet någon om man kan köpa bara sittdelen utöver?

• Valborgs

Madelen: tror den ska komma i februari.. Har oxå funderat på den, men tycker framhjulen ser så små ut på bild :(

• Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2013-01-12 15:26:29 följande:
    Jag tror min pollett föll ner idag! Satt och skrev lite i bloggen och la upp bilder från UL och började tok lipa! Känner mig så jävla lyckligt lottad att ha denna fröken i magen så det är fasen vansinnigt.
    Satt och grät i 10 minuter innan jag hämtade mig :P
    Jag har allvarligt stannat upp flera gånger och bara "Det är verkligen någon där inne och hen mådde bra". Men jag tror fortfarande att jag inte riktigt fattat det ändå. Känner ju inte så mycket rörelser än, men när de kommer så tror jag det blir ännu mer verkligt för mig.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-12 19:21:30 följande:
    Jag har allvarligt stannat upp flera gånger och bara "Det är verkligen någon där inne och hen mådde bra". Men jag tror fortfarande att jag inte riktigt fattat det ändå. Känner ju inte så mycket rörelser än, men när de kommer så tror jag det blir ännu mer verkligt för mig.
    Maken började gråta häromdagen också! Många känslor här hemma :P

Men känns som att det var självklart att det skulle bli den här lilla och det hade ju inte varit så om vi lyckats tidigare!
    Jag känner flera gånger om dagen i magen och blir så glad och nöjd varje gång! :)
  • em77

Herregud.. Har ont i hela kroppen! Har städat barnen rum samt deras lekrum. Blev två sopsäckar till tippen och ändå e det proppat!! Man kan säga att dom har en del leksaker.. Första barnbarnen för mamma å pappa samt stora syster å tvillingbror som inte har kids å älskar att överraska. Har ju dessutom haft en barnklädes affär i 7 år så dom får ju inga kläder av ngn annan. Ska in å smyg rensa när dom inte e hemma och slänga mer skit . Nu liggläge i soffan hela kvällen. Trevlig lördags kväll alla och hoppas ni som e förkylda å kassa snart mår tipp topp igen!!!!

• AlexandraViberg

Åh känner igen mig.. dottern är ju första för mina föräldrar med och pappa har inte så mycket tid att träffas så han gör som när jag var liten.. köper grejer istället! HURRA! ... :P

Vi ska byta rum allihopa imorgon, dottern till vårt, vi till det tomma fjärde rummet och bebisen har lite saker som ska in i dotterns rum (alltså det hon flyttar ur) så vi ska passa på att råka "tappa bort" lite saker som vi vet att hon INTE använder längre. Efter jul är det helt jävla kaos där inne.. Fick panik när hon öppnade alla julklappar.. Jösses! :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~