Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

jag har börjat fundera smått på bb väskan..

gjort en lista vad man behöver

tandborste
    tandkräm
    schampoo
    duschcreme
    bindor
    deo
    borste
    mjukisbyxor,
    amningsbh
    amningsinlägg
    blöjor ( man får ett visst antal på bb)
    inneskor (tofflor)
    mobil laddare
    kamera (extra batterier)
    något gott att äta.
    något att dricka
    kläder till bäbisen.

är de nått mer man behöver? 
  • Madelen21

nån mer än ja som gått å blivit sådär trött igen?
    jag är sjukt trött och har noll ork just nu... vill bara sova :(

ska försöka dammsuga lite mm idag.
    just nu känns allt tungt å tröttsamt.. bm besök 15 april... gruvar mig lite... tror blodvärdet gått ner :/ 

• Madelen21

namn ja... jag å sambon satt här me varsin dator en kväll när barna sov... så tog vi fram namngeneratorn.... jag fick ihop 8 eller 9... han fick ingen på svenska....

mina förslag till vår kommande är

-Elias
    -Lukas
    - Linus 
    - Gustav
    - william
    - Arvid
    -Edvin
    -Måns
    -Anton
    -Liam
    -Hugo

men mest gillar jag Elias faktiskt.. men vi får se :) 

• Madelen21

sofie och laura: haha jag har redan börjat plocka ner bäbis kläder i bb väskan :) har dock en del saker å köpa till bb väskan som kommer så småningom...

men ja kommer packa om flera ggr... men jag ska se till att den är packad och klar om några veckor iaf. typ v 34. 

• Madelen21

hjärtat3: alla jag träffar tycker att min mage har sjunkit och jag går in i v 31 på torsdag!! Tycker de känns tidigt att magen redan sjunkit.... kanske blir före för min del denna gång :)  hoppas de! vågen visar på +  13 kg ungefär.

• Madelen21

sofie och laura: jaaa men önskar att en dag kunde vara 2 ibland:) alltså ja menar att tiden gick fortare till bf :)
    ja sitter å ska beställa lite på nätet åt bäbis :) 

• Madelen21

nu räknar jag inte månader mer för då känns det  långt, jag räknar veckor de känns bättre, dagar känns fortfarande långt.. 70 dagar... 9 veckor låter mindre :) v 31 i morgon. jag är väldigt trött av å till och får sammandragningar av å till..

någon som vet hur långt innan förlossning som slemproppen brukar lossna? kom inte ihåg riktigt.. 

• Madelen21

ja slemproppen ska ju gå innan förlossningen, men en del märker aldrig av nån slempropp..
    fick veta idag att en gammal barndomsvän fått barn förra v  2 mån för tidigt, åå va ja oxå vill få bäbis nu... men om 1 månad isf :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~