Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

idag har ja varit hos frissan å det var sååå skönt lägger in bild på torsdag när ja byter vecka.
    i morgon är det bm besök igen. undra när besöken tätnar. v 29 nu på torsdag, borde det inte snart bli varannan vecka? 

• Madelen21

gomorron allihop!
    Hoppas att alla mår bra!!
    Jag mår bra fast väldigt trött av å till. Idag ska jag till  bm på besök kl 15.30, går in i vecka 29 i morgon, är det någon som vet när besöken blir tätare?? Jag har hemska begär efter jordnötter och nu har jag fått sår på tungan av det :( Så nu får ja nog lov å sluta äta :( Jag var så jäkla sugen på färsk ananas igår så köpte hem å skulle äta... men till  och med det gjorde ont på tungan... minns att ja ha lika när ja vänta barn nr 2.. enormt sug efter ananas å så åt jag å fick sår på tungan :( jobbigt....

ska bli spännande å se sf mått idag, min sambo säger att min mage redan börjat sjunka... är de normalt alla redan? ska ta upp min rädsla för att få ett stort barn med bm och att spricka sådär mycket ( har ju en sfinkterruptur i bagaget) Vill mer än gärna få ett tillväxt ultraljud lite längre fram så man är inställd på vad som kommer att komma...

nu ska ja fortsättta min röjjning å rensning! 

• Madelen21

bm besök idag bltr lite högre än sist 110/70 men ingen fara. bäbis låg me huvud ner redan :) svårt att mäta magen idag å fråga inte heller efter måttet mn allt var bra. ska prata om tillväxt ul nästa vecka. hon sa att de inte ska vara nåt problem och att hon kunde skicka remiss nästa gång och jag får ett runt v 34 ungefär :)

• Madelen21

solrosen: vi har inte bokat in nåt ul än utan nästa besök ska vi prata om det å bm fixar det åt mig isf.
    Jaha då står påsken för dörren, vad har ni för planer? vara hemma iväg på nåt?
    vi blir hemma, min sambo ska hjälpa till att flytta åt min mormor. På lördag ska han på hockey med jobbet. Ja vad jag å barna ska göra återstår å se!!  här kommer en  bild på magen. v 29 idag och bäbis ligger redan neråt me huvudet fick känna själv igår :) 

• Madelen21

nån mer än jag som börjat bli sådär sjukt trött igen??
    jag vaknar oftast 6 eller 7 oavsett.. å sen är ja trött kl 19 på kvällen men igår höll ja mig vaken till 21 men då var jag helt däckad å somna på direkten.

v 29 nu och 82 dagar kvar till bf. min mamma sa åt mig att ja kommer få före... men hon har sagt lika förut oxå å då har de blivit övertid...så ja orkar inte lyssna på sånt där.... blir de före så tycker ja det är bra.. men den kan ju iaf stanna till v 36 eller 38 

• Madelen21

sofie och laura: jag har haft tidiga mornar nu en längre tid, fast jag vaknar av mig själv å kan inte sova mer...
    idag vakna jag 8.30, tänk det är sommartid idag :)
    idag ska vi hem till min sambos pappa och äta kl 15. innan dess vet jag inte vad det blir. är ganska trött just nu.. ska iaf ta en promenad till vår ica affär sen. 

• Madelen21

tänk att vecka 30 närmar sig å bara 10 veckor kvar.. förhoppningsvis... om man slipper övertid.
    Jag har haft främmande av en vän och hennes 2 barn.. min älsta var lite dum när dom var här... Hon rev loss en stor bit tapet inne i sitt rum :( Tur man inte har dyra tapeter, vi har rusta tapet i hennes rum... är så jäkla sugen på att göra om där inne....  det är även svarta streck lite här å var :( Om det ska göras om så blir det nog att måla istället för att tapetsera. nåja nu ska ja fortsätta rensa i dotterns rum mm.

• Madelen21

men gud jag är helt sanslös... jag var på ica å jag kunde inte låta bli å köpa jordnötter igen :( jag tror ja ätit 2 kg på 2 veckor men det är ju så jäkla gott :)

• Madelen21

sagolina städning för mig å jag har gjort en lista.. först ska sängen renbäddas å tvättmaskinen köras å sen resten.. vi ska äta hembakad pizza ikväll :)

• Madelen21

ja tiden har gått sjukt fort, tänk att det kan vara 8 v kvar eller 10 beroende på om barnet kommer före bf lr inte.
    hoppas på före bf... ja vill inte ligga på bb på midsommar. vi ska få hit en släkt från canada som inte varit här på 13 år. Så de hade ju varit trevligt att ha fått ut bäbis före 19e juni. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~