• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Ung Mamma 91 skrev 2013-01-15 18:46:32 följande:
    ååh , måste skriva lite här.  Min foglossning blir bara värre och värre :( Vet inte vad jag ska börja göra , använder bälte men funkar inte för de , går 24/7 med värk... och nu har jag misstänkt njursten också... Suck å stön... OCh Alvedonen funkar inte de helelr , smörjer med Voltaren men de hjälper inte , badar varmt och sånt men nej , inga resultat... Börjar bli galen på detta.. Någon som kan rekomendera något annat ?  

Usch vad jobbigt du har det. Vad säger din BM? Finns det någon typ av träning som kan lindra?
  • Yessical

Vi har ju trott att de var en liten kille i magen, men kunde inte hålla mig idag på RUL och fick reda på att det var en liten tjej. Framflyttad 4 dagar så bf är beräknad den 16 juni nu

• Baby Lei
    joino skrev 2013-01-15 20:28:00 följande:
    Åhå! Grattis!! :D

Hip hip hurra vad jag är glad!!
    Kickilina skrev 2013-01-15 20:37:17 följande:
    Oh dear, det är ju den snyggaste sängen av dem alla! Grattis!

Eller hur!!! Oiiiiii! :D
  • Baby Lei
    Yessical skrev 2013-01-15 20:40:08 följande:
    Vi har ju trott att de var en liten kille i magen, men kunde inte hålla mig idag på RUL och fick reda på att det var en liten tjej. Framflyttad 4 dagar så bf är beräknad den 16 juni nu

Grattis till lilltjejen! Skönt att ha klarat av RUL utan problem!
  • Yessical

Tack

Baby Lei skrev 2013-01-15 20:42:51 följande:
    Grattis till lilltjejen! Skönt att ha klarat av RUL utan problem!

• Emmie T

BabyLei: oooh grattis! Jag har gått och drömt om just en sån säng sedan vår son föddes för 4 år sedan! Den är SÅ himla fin! Praktiskt att den kan växa med barnet också, användbar länge. :)

• joino

Ung mamma 91: Har du testat aloe vera heat lotion? Funkar riktigt bra. Sen en kompis till mig använde spikmatta vid foglossning. Funkade riktigt bra för henne :)

• AlexandraViberg

Haha nä inga galningar här inte baby lei!!

Har du funderingar på ks eller vill du ha hjälp att klara en vanlig förlossning?

• Madelen21

Åå Lligger här i sängen och vet att d kommer bli sjukt svårt å somna ikväll.. I morgon är det ju äntligen min tur för ultraljudet,, Å jag är ju sååå nyfiken vem bor i min mage.. å sjukt shopping sugen är jag också..
    sitter å kikar runt överallt på nätet haha... måtte ja hålla mig till efter i morgon :) 

• AlexandraViberg

Baby lei: vågar man fråga vad du fick ge för Junon? :O :P

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~